top of page

הירוקים חזרו להתאמן, מספר שינויים צפויים בהרכב

הקבוצה חזרה לאימונים לקראת המשחק נגד מכבי פ"ת. גרשון צפוי לחזור להרכב

יחזור לסגל? אופיר מזרחי / צילום: ניב כהן


אחרי תוצאת התיקו במחזור האחרון נגד בני יהודה, במכבי חיפה רוצים לחזור למסלול הניצחונות כאשר בשבת, יארחו הירוקים את מכבי פתח תקווה. המאזן של מכבי עד כה בליגה כולל הפסד, ניצחון ותיקו ואחרי שלושה מחזורים, הקבוצה צברה 4 נקודות בסה"כ.

היום (חמישי) חזרה הקבוצה להתאמן, כאשר במוקד נמצא הקשר אופיר מזרחי, שביקש לעזוב לפני סגירת חלון העברות אך לבסוף נשאר. בסביבתו של מזרחי טוענים שלמרות שביקש לעזוב, הוא מודע לכך שכרגע חובת ההוכחה עליו והקשר יצטרך להוכיח בדקות שיקבל כי יש לו מקום בהרכב ובסגל הקבוצה. אמש (רביעי) פרסם אחיו של השחקן פוסט בפייסבוק, בו כתב בין היתר: "אופיר הוכיח שהוא שחקן לגיטימי למכבי חיפה, כשקיבל הזדמנות גם לקח אותה. הוא רוצה רק לשחק, לא מעניין אותו הכסף כמו שחקנים שאין להם בעיה לשבת על הספסל, העיקר שהחשבון דופק". במועדון בחרו שלא להתייחס לפוסט שכתב אחיו של אופיר מזרחי.

יקבל מנוחה במשחק הקרוב?/ צילום: ניב כהן


הבוקר, קיימה הקבוצה מסע"ת בה דיבר המאמן, פרד רוטן כשאמר: "אנחנו נעשה את המקסימום במשחק הקרוב כדי להשיג את 3 הנקודות" על התוצאה במשחק האחרון אמר: "במשחק הקודם הגענו להרבה במצבים ולא ניצלנו אותם. אנחנו חייבים ללמוד לנצל את המצבים כדי להכריע את המשחקים הבאים".

גם קשר הקבוצה ומי שמשמש כקפטן במשחקים האחרונים, שלומי אזולאי, נכח במסע"ת. הקשר התייחס לשינוי בעמדה שלו מתחילת העונה ואמר: "ברור שזה היה שינוי חדש, אבל ככל שהזמן עובר אני מרגיש טוב יותר. אני מתייעץ המון עם הצוות. בהתחלה היה לי קצת קשה, אבל זה גם סוג של מנהיגות ואחריות בין היתר"

על המשחק הקרוב אמר אזולאי: "אנחנו באים למשחק בית ורוצים לנצח מול הקהל שלנו"

על המנהיגות במגרש וסרט הקפטן: "יש הרבה מנהיגים בקבוצה שלנו, כל אחד צריך להיות אחראי. אני מרגיש מוערך מאוד השנה"

מרגיש מוערך העונה, אזולאי / צילום: ניב כהן


בתוך כך, המאמן פרד רוטן שוקל לבצע מספר שינויים בהרכב ובסגל כאשר קפטן הקבוצה, רמי גרשון, צפוי לחזור מפציעה ובמידה ורוטן יחליט לפתוח עם גרשון בהרכב, אליסון דוס סנטוס צפוי לרדת לספסל או לחילופין, איעד חבשי, שאמנם כשיר אך אולי ישקלו לתת לבלם מנוחה אחרי עומס המשחקים האחרונים שכלל גם את הופעותיו במדי הנבחרת.

הרכש החדש, סומא ירשם בסגל למשחק אך לא יפתח בהרכב. כניסתו של הקשר לסגל תגרום לשינויים כאשר שחקן אחר יצטרך למצוא את עצמו ביציע. במועדון מאמינים כי סומא יוסיף המון לחלק ההתקפי כאשר במשחק הבא יחזור גם החלוץ ההולנדי, מיכיל קראמר, שנעדר בעקבות הרחקה מאז המחזור הראשון.

מסעדת Black Angus שד' מוריה 29 חיפה


bottom of page