top of page

ניצחון בכורה לירוקים. רוטן: "מסוגלים ליותר"

מכבי מנצחת 0-2 את אשדוד ורושמת ניצחון ראשון לעונה

רשם את השער הראשון לעונה, עאווד / צילום: ניב כהן


אמנם יש הרבה מה לשפר, ההתקפה של מכבי חיפה לוקה בחסר אך לפחות מד הלחץ במועדון ירד אחרי הניצחון הביתי של מכבי 0-2 על מ.ס אשדוד.

הירוקים שלטו במשחק והגיעו למספר הזדמנויות קורצות, אך לא השכילו לעלות ליתרון בשלב מוקדם יותר. במחצית השנייה מכבי הצליחה לנצל מצבים כשאת השער הראשון לעונה החדשה כבש מוחמד עאווד, שמקבל קרדיט גדול מתחילת העונה. החלוץ ניצל מסירה טובה של מנדז'ק ובעט לשער את הגול הראשון.

עאווד בפעולה / צילום: ניב כהן


גם אחרי שער היתרון מכבי שלטה ושוב שחקני ההתקפה הרבו להחמיץ. אשדוד הספיקה לקבל כרטיס אדום ודווקא בדקות הסיום היה נראה שהיתרון של הירוקים שביר מאוד. בסופו של דבר, עמוק בתוספת הזמן קיבל שון וייסמן כדור מאופיר מזרחי שנכנס כמחליף והראשון קבע את תוצאת המשחק 0-2 למכבי חיפה שיוצאת לפגרה עם ניצחון חשוב.

"אני חושב שההופעה שלנו הייתה טובה, יש לנו עדיין היכן להשתפר, אנחנו יכולים יותר. הנגיעה האחרונה הייתה חסרה, יכולנו להכריע לפניכן" כך אמר המאמן פרד רוטן בסיום והמשיך: "אני שמח בשביל שון ועוואד שכבשו, שני שחקני בית. אנחנו יכולים לשחק גם במשחק מעבר וגם במתפרצות. בשני המשחקים ששיחקנו בליגה הוכחנו שיש לנו מה להציע ויחד עם זאת יש לנו הרבה מה לשפר. אני חושב שסנטי היה אחד השחקנים החשובים במערך שלנו. אני חושב שוייסמן מראה לי שהוא רוצה להיות בהרכב, אז למה לא לתת לשחקנים צעירים הזדמנות, תמיד טוב לחלוץ לכבוש, אבל הוא חייב להשתפר ולהתפתח".

על הניצחון אמר: "אני מרוצה מהשלוש נקודות, זה מה שרצינו, השנה נדמה שהקהל שלנו איתנו ואנחנו רוצים לתת לקהל שלוש נקודות, וההופעה תמיד יכולה להיות יותר טובה"

bottom of page