top of page

קלאוס מסרב לפיצוי שהוצע לו, הקבוצה מתכוננת לדרבי ראשון העונה

החלוץ היווני מסרב לקבל את הפיצוי שהוצע לו מהמועדון ומבין שאם לא יגיע להסדר בקרוב, יוקפא עד להודעה חדשה

מסרב לקבל את הפיצוי, קלאוס / צילום: אורטל דהן זיו


הצוות המקצועי במועדון מעוניין לצרף שחקן זר נוסף לאחת מהעמדות הקדמיות יותר, רק שבשלב הזה מה שמקשה בעיקר על המהלך היא העובדה כי בסגל ישנם לפחות שני זרים מהם המועדון רוצה להשתחרר: קאיו וקלאוס, כאשר האחרון קיבל כבר הצעה מארסנל טולה הרוסית, אך מה שמונע את המעבר הוא הפיצוי שהוצע ליווני מהקבוצה שכרגע הוא מסרב לקבל ודורש יותר.

בנוסף לקלאוס, גם הקשר הברזילאי קאיו שלא נמצא בתכניות, מתקשה למצוא קבוצה. בשלב הזה אין הצעות על הקשר ונראה כי במכבי נתקעו עם שני השחקנים, דבר שמעכב משמעותית את הכנת הסגל הסופי לקראת הליגה. במצבת הזרים ניתן לרשום שישה שחקנים ולכל היותר להקפיא אחד מהם ועד פתיחת הליגה צפויה מכבי להעביר בבקרה את ג'ורג' מנדז'ק ולהקפיא את קלאוס, במידה ולא יקבל את הפיצוי שהוצע לו מהמועדון.

לא נמצא בתכניות של הקבוצה, קאיו / צילום: ניב כהן


ובנושא אחר, אמש (ראשון) העפילה מכבי לחצי גמר גביע הטוטו לאחר שמכבי נתניה סיימה בתיקו מול בני סכנין ואיבדה את המקום הראשון בבית. כעת, מצפה לירוקים דרבי ראשון העונה שיתקיים ביום שני הבא, בשעה 21:00 באצטדיון הביתי כשאת המשחק תארח הפועל חיפה. זה יהיה המשחק האחרון לפני פתיחת הליגה, מה שאומר שהמאמן, פרד רוטן, יפחית משמעותית ברוטציה ויפתח בהרכב שצפוי לשחק גם במחזור הראשון בליגה נגד מכבי ת"א.

bottom of page