top of page

שביעות רצון משילוב שחקני הבית, קשר זר מועמד להגיע במהלך הפגרה

ביום שאחרי הניצחון, במועדון מרוצים משילוב שחקני הבית בהרכב ובסגל הקבוצה. סומה מועמד להגיע במהלך הפגרה

ממשיך לקבל מחמאות, עאווד / צילום: ניב כהן


מכבי חיפה יוצאת לפגרה עם ניצחון ביתי חשוב, שהוריד המון לחץ אחרי ההפסד במחזור הראשון. הצוות המקצועי, בראשותו של מו אלאך יכול להיות מרוצה משילובם של שחקני הבית בהרכב ובסגל הקבוצה בכלל. אמש, המשיכו להציג יכולת טובה מספר שחקנים ובניהם איעד חבשי, סאן מנחם, מנדז'ק ועאווד שהיה מהבולטים על המגרש. גם החזרה של סנטיהו סלליך להרכב הייתה מוצלחת, כאשר הקשר היה מעורב בשער הראשון שכבשה הקבוצה לעונת המשחקים החדשה.

כעת, כשהליגה יוצאת לפגרה בת שבועיים, ינסה אלאך לקדם החתמת שחקן התקפי לצד שמאל, כאשר קשר פרטיזן בלגרד, סיידובה סומה הוא אחד המועמדים המובילים. על פי דיווחים, סומה הוצע למספר קבוצות בליגת העל על ידי סוכנו, אך במועדון לא נלחצים מהעובדה הזאת ורק אחרי שצוות הסקאוטינג יבחן את השחקן, תתקבל החלטה לגביו.

הצליח למצוא את הרשת אחרי מספר החמצות, וייסמן / צילום: ניב כהן


השחקנים יחזרו להתאמן ביומיים הקרובים ולאחר מכן יצאו לחופשת החג. עד אז, צפויים לחזור לאימונים מלאים רמי גרשון ורועי קהת, מה שיעשה כאב ראש לא קטן למאמן הקבוצה, פרד רוטן, שיצטרך לגבש את ההרכב לקראת המשחקים הבאים נגד בני יהודה ומכבי פתח תקווה.

ומה בנוגע לקאיו? נראה כי המועדון החליט להציע לקשר פיצוי של שתי משכורות בכדי שיעזוב, אך לפי שעה נראה כי הברזילאי לא ממהר לקבל את ההצעה ותוך כדי מנסים לשדך לקאיו קבוצה ובכך יוכלו במכבי להחתים שחקן זר נוסף. במידה ולא ימצא פתרון מהיר, השחקן עלול להיות מוקפא עד לחלון העברות הבא.

bottom of page