top of page

שכטר ופאס צפויים לערוך בכורה

איתי שכטר חלוץ הרכש, והבלם אברהם פאס, צפויים להיות בהרכב הקבוצה בשבת מול עכו, קרויף ניסה לחטוף את שכטר

לאחר שהתברר שאלירן עטר, כשיר ויכול לשוב לאימונים, ישנה סבירות שהוא יהיה בסגל הקבוצה למשחק מול הפועל עכו, שכטר ופאס יהיו בהרכב של מרקו בלבול.

קולות בחיפה מפרגנים לנשיא הקבוצה, יענק'לה שחר, לאחר שזה הבטיח לעשות שינויים בקבוצה ואכן עשה, שמעון אבוחצירא שוחרר וחתם בקרית שמונה, עמאשה שלא מצא קבוצה, ישב ביציע עד סוף העונה, 4 שחקנים חדשים הצטרפו לקבוצה, שחקנים שיהיו ב11 של בלבול בוודאות, אברהם פאס הבלם, מאדו קמארה הקשר, וצמד החלוצים, אלירן עטר ואיתי שכטר.

מי שעוד נפרד מהקבוצה, לטווח קצר, הם הצעירים עטא ג'אבר, ואיאד חבשי, שעזבו בהשאלה לבני סכנין וצפויים לחזור בתחילת עונה הבאה.

כעת שהקבוצה ביצעה את הרכש הזה, הציפיות הם, לראות קבוצה שתראה יותר טוב, שני נצחונות יכולים להצמיד את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה, המאמן מרקו בלבול הצהיר לא פעם, שהמטרה היא לסיים במקומות 3-4 שקרוב לוודאי, יובילו לאירופה.

ובעניין אחר, באתר ערוץ הספורט פורסם, כי ג'ורדי קרויף, העביר מסר לאיתי שכטר, מייד עם נחיתתו של השחקן בארץ, לפיה הוא מעוניין בו והוא המטרה העיקרית שלו, שכטר מצידו השיב להולנדי, שמכבי חיפה היא הקבוצה היחידה בה הוא רוצה לשחק.

בעניין גילי ורמוט, דובר הקבוצה דודו בזק, אישר אתמול כי אכן גילי ורמוט הוצע לקבוצה, אבל הדרישות הכספיות היו לא הגיוניות, והגיעו לסביבות ה20 מיליון שקל, "לכן בכסף הזה העדפנו להביא שני שחקנים" לדבריו.

שאלת סקר, כעת כשהקבוצה התחזקה, מה הן המטרות לפי דעתכם?


צילום: האתר הרשמי.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

רצו יותר מכבוד - מכבי מפסידה ליובה 3-1

אני שונא להגיד שעשינו כבוד ובלה בלה בלה אחרי הפסדים, אפילו שזה ליובה. אחרי הכניסה של חזיזה, נטע ודינדה, היה נדמה כי השוויון באוויר ויש קבוצה הרבה יותר טובה על המגרש. אבל שמירה לקויה בנייח וכל האוויר י

bottom of page