top of page

עצרו הכל

אתחיל מהסוף: מכבי חיפה נמצאת באחת התקופות הטובות שלה בכל הזמנים.

זה לא הזמן לסיכומים ולהשוואת לימים הכי גדולים בהיסטוריה של המועדון, אבל דבר אחד בטוח: מכבי חזקה, לוחצת, אגרסיבית, קבוצתית, שיתופית או במילה אחת *אירופאית*. על השאלה מי השחקן הכי טוב בקבוצה אפשר לקבל בערך 7 תשובות שונות - תלוי איזה סגנון כדורגל אתה חובב. המאמן נהדר והצוות המקצועי מהאיכותיים שידענו.

השנה החדשה מתחילה עם שבוע מאתגר הכולל את הפועל באר שבע ודרבי בגביע. ללא ספק האוהדים בטוחים בקבוצה ומרגישים שבכל משחק באים לנצח, מודעים לעובדה שגם אם נמעד יש על מי לסמוך שמכבי שלנו תילחם. עם תחילת השנה ולפני שהשבוע מתחיל אני מבקש מכם לעצור הכל לכמה דקות ולזכור, לזכור שבין כל הדברים הטובים, יש אחד, אחד ירוק טהור שגדל וצמח בקבוצה ומשמש כקפטן שלנו.


נטע לביא ( קרדיט לתמונה: אורטל דהן זיו)

כרגע כל הסימנים מצביעים על עזיבה של נטע לביא. אני חושב שהמעבר המסתמן שלו מאוד קשה לעיכול. בכל זאת יפן זה לא אירופה, בטח שלא ליגה בכירה ותמיד עזיבה באמצע עונה כואבת יותר מאשר בסיומה. אבל, כמו כל דבר בחיים אפשר גם להבין את הצד השני. לנטע מצפה התקדמות כלכלית משמעותית, אולי גם מקצועית (אף אחד מאיתנו לא באמת מכיר את הליגה היפנית) ולבטח שזוהי התקדמות בוגרת ומפתחת אישיות עבור נטע שבגיל 26 מרגיש בשל למעבר.

תמיד אומרים שהגדולה האמיתית היא להוקיר ולהעריך בזמן אמת, אז אני אנצל את הבמה פה להודות לנטע עוד לפני *אולי* השבוע האחרון שלו בירוק לשנים הקרובות.

תודה רבה נטע על הקפטן השקט שאתה.

תודה לך על תיאום מושלם בקישור עם עלי, אבו פאני שרי וכל מי ששיחק לצידך.

תודה על העונות בהן היית מהטובים ביותר בחילוצים, תיקולים, דריבלים ובמאבקי קרקע מוצלחים. תודה גם על 2 בישולים 36 דריבלים מוצלחים ו70 חילוצי כדור עוד העונה בליגה.

תודה לך על שני הגולים הענקיים נגד הפועל תל אביב ובאר שבע אי שם לפני 3 שנים שסימנו הרבה מהשינוי שבדרך, השינוי שהיום אנחנו חוגגים אותו ומרגישים כמו בחלום כמעט בכל שבוע.

תודה על פתיחת עונה נהדרת ודומיננטיות מרשימה אפילו בליגת האלופות.

תודה על הסיבובים נגד השחקנים הטובים באירופה וגם על החילוצים מהם.

אבל בעיקר נטע, צריך להגיד לך תודה שהוכחת לאלפי אוהדי כדורגל: ילדים, נערים ומבוגרים, שגם אם אתה בתקופה קשה ונמצא למטה – אסור להרים ידיים. גם שרוב מוחלט של אנשים חושבים שאתה לא מספיק טוב ולא ברמה תמיד להמשיך להילחם. כי אתה נטע הצלחת, הצלחת אחרי פציעה ותקופה לא טובה לחזור טוב יותר, חזק יותר והכי חשוב: מנהיג יותר.

שנה טובה וירוקה לכולם, שנדע רגעים משמחים וכמה שיותר ניצחונות.

יאללה מכבי!

bottom of page