top of page

אבוחצירא בחוץ

על פי האימון המסכם הבוקר של מרקו בלבול, צפויים שינויים רבים בהרכב הקבוצה, לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב בסמי עופר, האצטדיון צפוי להיות מלא, לא צפוי להיות גשום.

מרקו בלבול פרסם את הסגל למשחק, החלוץ שמעון אבוחצירא בחוץ, החלוץ נראה מאוכזב בסיום האימון.

לפי האימון נראה כי אייל משומר, וטאלב טאווטחה ישבו ל11 של מרקו בלבול, אוראל דגני תורגל לסירוגין בעמדת הקישור האחורי, ונדמה שעל ההעמדה הזו המאמן כלל לא סגור, מיצ'ל, עטא, בוקולי ודגני מתחרים על מקום בעמדה, כאשר נראה שדווקא מיצ'ל יהיה זה שיפתח בוודאות, בעמדת הבלם גם כן דילמה למרקו בלבול, והוא מתלבט בין מתן אוחיון לדקל קינן (עזרו לו להחליט, סקר בתחתית העמוד).

יוסי בניון פצוע, ויהיה מחוץ לסגל.

מרקו בלבול אמר לקראת המשחק, "מכבי חיפה בכל מצב ולא משנה הסיטואציה היא קבוצה מאוד תחרותית. נגיע מוכנים ונעשה את הכל על מנת לנצח את המשחק".

הסגל המלא: ולדימיר סטויקוביץ', אוהד לויטה, מתן אוחיון, דקל קינן, אדין צוצאליץ', אוראל דגני, אייל משומר, טאלב טואטחה, שמואל שיימן, מיצ'ל, גוסטבו בוקולי, עטאא ג'אבר, חן עזרא, עידן ורד, רובן ראיוס, אלון תורג'מן, מוחמד כליבאת ו-ויאם עמאשה.



פוסטים אחרונים

הצג הכול

רצו יותר מכבוד - מכבי מפסידה ליובה 3-1

אני שונא להגיד שעשינו כבוד ובלה בלה בלה אחרי הפסדים, אפילו שזה ליובה. אחרי הכניסה של חזיזה, נטע ודינדה, היה נדמה כי השוויון באוויר ויש קבוצה הרבה יותר טובה על המגרש. אבל שמירה לקויה בנייח וכל האוויר י

bottom of page