top of page

אימון הפתיחה

מכבי חיפה פתחה היום אחה"צ את העונה באופן רשמי

הקבוצה הירוקה פתחה את עונת האימונים, האימון היה סגור לקהל ולתקשורת.

באסיפת השחקנים אמר המאמן לשחקנים:  "אחרי שנים שהייתי במועדון אני שמח לחזור, יש למכבי חיפה משמעות גדולה עבורי. זה המועדון הגדול בישראל ב-30 השנים האחרונות והמשמעותי ביותר בכדורגל הישראלי ואת המסר הזה אני רוצה להעביר לכם".

המאמן הוסיף ואמר: " יש פה שחקנים מצוינים שלא צריך ללמד אותם כדורגל. יש לי כללים ברורים ואתם תלמדו אותם במשך הזמן. בקדנציה הראשונה שלי כמאמן היו לנו 7-8 שחקנים בנבחרות השונות, אנחנו צריכים לשאוף להגיע לכמויות האלו בעתיד, מכבי חיפה צריכה להיות חזקה".

לסיום אמר לוי: " חשוב לי שהשחקנים יהיו ויינרים, מקצוענים ויגיעו עם אנרגיה טובה לכל אימון ולכל משחק. לא אתעכב על העבר אבל קבוצה שמפסידה 14 משחקים ולא זוכה בגביע המדינה ובגביע הטוטו חשוב שתבדוק למה, ואנחנו נתקן. ההכנה לליגה היא בסיס טוב לעונה טובה ולכן אנחנו מתחילים מוקדם".

באימון היום נכחו השחקנים הבאים: אוהד לויטה, ג'ק לואיס, דקל קינן, עאיד חבשי, טאלב טואטחה, סאן מנחם, יובל יוסיפוביץ', אביחי ידין, ניקולה דרינצ'יץ', קובי מויאל, רן אבוקרט, ג'אבר עטאא, יוסי בניון, חן עזרא, ערן ביטון, איתי שכטר, שחר הירש, שובל גוזלן, שון וייסמן, אלון תורג'מן, אלירן עטר ואסמעיל ריאן.


רובן ראיוס, שמעון אבוחצירא ואלעד גבאי שקיבלו הודעה שאינם בתוכניות המקצועיות לעונה הקרובה הגיעו אף הם לאימון וקיבלו אישור מהקבוצה לקחת חלק באימונים עד שימצאו קבוצה לעונה הבאה.

הקשרים רן אבוקרט וקובי מויאל, נמצאים בתקופת החלמה.


ולדימיר סטויקוביץ' והבלם, אוראל דגני קיבלו אישור להצטרף לאימונים בשלב מאוחר יותר בעקבות השתתופתם משחקי הנבחרת.

שחקני ההגנה, אייל משומר ואברהם פאס נעדרו מהאימון והם ממתינים שענייני החוזה שלהם יוסדרו לפני שהם יצטרפו לאימוני הקבוצה.

* תמונות האתר הרשמי – (ראובן כהן).

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רצו יותר מכבוד - מכבי מפסידה ליובה 3-1

אני שונא להגיד שעשינו כבוד ובלה בלה בלה אחרי הפסדים, אפילו שזה ליובה. אחרי הכניסה של חזיזה, נטע ודינדה, היה נדמה כי השוויון באוויר ויש קבוצה הרבה יותר טובה על המגרש. אבל שמירה לקויה בנייח וכל האוויר י

bottom of page