top of page

"בוחרים את השחקנים בפינצטה" / רובי לוי

בראיון ראשון שלו, הבטיח המאמן רוני לוי לבחור את שקחני הרכש בפינצטה

כאמור רוני לוי התראיין היום, לאתר הרשמי ואמר "מאוד שמח לחזור למכבי חיפה, הקבוצה שעשיתי בה את מרבית שנותיי כשחקן והקבוצה בה התחלתי את הדרך כמאמן ויחד הגענו להישגים גדולים. מודה לנשיא המועדון, יענקל'ה שחר ולמועדון על האמון. אני בטוח בעצמי וביכולות שלי להצדיק את האמון הזה".

עוד הוסיף המאמן "אנחנו מתחילים את האימונים בשלב מוקדם, חשוב לי להכיר את השחקנים, להכיר להם את סגנון המשחק שלי, צריך להבין שאנחנו עדיין בשלבים של בניית הסגל, אנו עושים עבודה מאומצת, ממש בפינצטה, על מנת לבחור את השחקנים הנכונים שיכולים לשדרג את מכבי חיפה וזה לא דבר פשוט."


על הרכש הוסיף המאמן, "יש על הפרק הרבה מועמדים ולטעמנו לא כל אחד מהם מתאים למכבי חיפה. חשוב לזכור שיש שחקנים טובים במכבי חיפה, יחד עם השחקנים המושאלים שחזרו יהיה לנו סגל טוב מאוד, יחד עם השחקנים שנצרף יהיה לנו סגל מצוין".

המאמן דיבר על העונה הקרובה ואמר " מכבי חיפה זה המועדון המפואר בישראל ב-30 השנים האחרונות. המטרה היא להחזיר את הקבוצה לרמה של המועדון. אם נצליח להביא את הקבוצה למצב שהקהל גאה גם מהדרך וגם מהתוצאות, עשינו את המוטל עלינו".

סאן מנחם. צילום: האתר הרשמי.


בשעה זו מתקיים, אימון הבכורה של הירוקים, שסגור לתקשורת, עוד מוקדם היום סיכם בקבוצה מגנה השמאלי, של רמה"ש, סאן מנחם.


הראיון המלא – מתוך האתר הרשמי

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רצו יותר מכבוד - מכבי מפסידה ליובה 3-1

אני שונא להגיד שעשינו כבוד ובלה בלה בלה אחרי הפסדים, אפילו שזה ליובה. אחרי הכניסה של חזיזה, נטע ודינדה, היה נדמה כי השוויון באוויר ויש קבוצה הרבה יותר טובה על המגרש. אבל שמירה לקויה בנייח וכל האוויר י

bottom of page