top of page

"כרגע אני לא יודע כלום" / רובי לוי

דמיאן ג'וקוביץ מגיב לאפשרות שיגיע לחיפה, ריקן מתרחק ואמור לסגור במכבי ת"א, ומי הזרים שמתקרבים?

כאמור ג'וקוביץ' קרואטי בן 28, הוזכר כמועמד למכבי חיפה, הקשר שכרגע משתייך לקבוצת ליבורנו, אליה הושאל מבולוניה, הוא לא המעומד היחיד ונדמה כי בימים הקרובים הדברים יחתכו לכאן או לכאן בכל הקשור לרכש.

פנינו לג'וקוביץ', על מנת לקבל תגובה, על האפשרות שינחת בחיפה, השחקן הגיב באופן מופתע משהו ואמר "מאיפה השגת את המידע הזה? אני לא יודע על זה כלום נכון לרגע זה", על האפשרות שישנם שיחות אמר הקשר, "יכול להיות שיש שיחות עם הסוכן שלי, כפי שהוא מדבר עם מועדונים נוספים, כרגע אין משהו חריג שאני יודע", על האפשרות הכללית שהשחקן יסכים לשחק בישראל אמר, "כרגע אני לא יודע, אבל אני לא פוסל כלום".

ג'וקוביץ'


נדמה כי דווקא הקשר השני שהוזכר כמועמד להגיע לחיפה, הצ'ילאני מרקו מדל קרוב יותר, והשיחות עמו יותר מתקדמות, גם החלוץ האיטלקי פדריקו פיובקארי בן ה30, אותו רוני לוי מאוד רוצה לראות בקבוצה, נמצא במו"מ מתקדם עם הקבוצה, פיובקארי שיחק בעונה האחרונה בקבוצת אייבר, מהליגה הראשונה בספרד, כפי הנראה שני השחקנים האלה קרובים יותר להצטרפות. 

מרקו מדל.


הקשר אבי ריקן שעל המו"מ עמו פורסם אצלנו לראשונה, נראה רחוק יותר כרגע, זאת מכיוון שישנם גם פערים מול קבוצתו פ.צ ציריך, ומעבר לזה השחקן קיבל הצעה לשכר גבוה יותר ממכבי ת"א, כפי הנראה כ100 אלף דולר יותר.

הבלם מארק ולייאנטה אמור להצטרף למחנה האימונים בימים הקרובים, זאת לאחר שהפערים הכספיים עמו סודרו.

ביצועי החלוץ פדריקו פיובקארי


פוסטים אחרונים

הצג הכול

רצו יותר מכבוד - מכבי מפסידה ליובה 3-1

אני שונא להגיד שעשינו כבוד ובלה בלה בלה אחרי הפסדים, אפילו שזה ליובה. אחרי הכניסה של חזיזה, נטע ודינדה, היה נדמה כי השוויון באוויר ויש קבוצה הרבה יותר טובה על המגרש. אבל שמירה לקויה בנייח וכל האוויר י

bottom of page