top of page

רוצים את סהר או טוטו / רובי לוי

רוני לוי עושה מאמצים להנחית בסמי עופר ישראלי בכיר, סהר וטוטו מתלבטים, ארסו גם בתמונה

כאמור רוני לוי, עושה מאמצים כבירים על מנת להנחית שחקן ישראלי בעל שיעור קומה, השבוע נפגשו נציגי הקבוצה עם נציגיו של השחקן בן סהר, נדמה כי יש הבנות אך השחקן לא מתלהב למהר ולחזור לשחק בישראל, השחקן מחכה להתפתחויות בגזרה האירופאית ורק אחר-כך, יחליט מה לעשות, נודע שגם מכבי תל אביב לוטשת עיניים לעבר החלוץ.

גם עם נציגיו של טוטו תמוז נערכה פגישה, והחלוץ כרגע מעדיף להישאר באירופה, למרות הפרסומים שיצטרף לקבוצה רומנית אחרת, נדמה כי לשחקן הצעה מקבוצה בליגה ההולנדית אותה הוא בוחן, גם על תמוז יש התעניינות מצד מכבי תל אביב. בינואר האחרון אמר טוטו תמוז לאתר MHFC, שהוא ישמח לשחק במדי מכבי חיפה.


סזאר ארסו בלמה המשוחרר של בית"ר ירושלים, הוצע לרוני לוי, שבשלב הזה איננו מתלהב להחתים את הבלם, רק אם לא ימצא בלם זר איכותי יותר, תעשה פנייה לשחקן במידה ויהיה פנוי.

בחיפה יודעים שהאפשרויות לרכש ישראלי בכיר, מאוד מוגבלות, אחרי שאיבדו את קהת, מבינים בהנהלה שחייבים לפתוח את הארנק על מנת להביא שחקנים בכירים, גם שמו של החלוץ עומר דמארי עלה ונמצא בפנקסו של המאמן רוני לוי, אך עד כה לא נעשתה פנייה לשחקן, לפי שעה לא נראה כי הוא מעוניין לשוב ולשחק בישראל.

בגזרת הזרים, ידוע כי רוני לוי עובד ומנסה למצוא זרים שישדרגו את הקבוצה, עד כה הוצעו למאמן עשרות זרים, ההנחה היא שבימים הקרובים הוא יקבל החלטות בכל הנוגע לזרים חדשים.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רצו יותר מכבוד - מכבי מפסידה ליובה 3-1

אני שונא להגיד שעשינו כבוד ובלה בלה בלה אחרי הפסדים, אפילו שזה ליובה. אחרי הכניסה של חזיזה, נטע ודינדה, היה נדמה כי השוויון באוויר ויש קבוצה הרבה יותר טובה על המגרש. אבל שמירה לקויה בנייח וכל האוויר י

bottom of page