top of page

רפאל קבסה

חיים שכאלה

אז מהיכן להתחיל? בן 33, בעלים שותף של ספורט פאנל – מכללה לתקשורת ספורט ובעל משרד יחסי ציבור "בי-ניוז". בעבר כתב החדשות המקומיות בחיפה וכתב הספורט של רשות השידור באזור חיפה והצפון – ערוץ1.

במסגרת תפקידי באתר: מייסד ובעלים. עורך תוכן ומגיש תוכנית הרדיו "הגל הירוק" ותוכנית הטלוויזיה "ירוק ברשת" באתר.

מרוקאי שנולד בשוויץ ועלה לארץ בראשית שנות ה-80 (הזוי הזוי אבל אמיתי..) , חדל"ש שזה בעברית צחה "חרדי לשעבר" , גדלתי בשכונת גאולה – מאה שערים בימי ילדותי ונעורי , למדתי בת"ת (תלמודי תורה) של הר´ עובדיה יוסף.

למדתי בישיבה בבני ברק. משם סיבוב פרסה חד לתיכון בקריית טבעון. (זה ממשיך להיות הזוי…אבל עדיין אמיתי). יוצא חיל הים, איש שיווק,פרסום ומכירות במשך רוב זמן תעסוקתי כאזרח מן המניין. (מרוקאי נחשב אזרח?). תלמידו של הגאון מזינגר 11 תמיר אלחיאני ,איש סודי ורעי האהוב , עם קבוצת "אינטר" הבלתי נדלית בPES3.

עסקים עסקים עסקים

מי שרוצה ומאמין שהוא יכול להיות חלק מעולם הספורט מוזמן ללמוד את זה במכללת ספורט פאנל בניהולו המקצועי של נדב יעקבי.

לחצו על הקישור להיכנס לאתר לפרטים נוספים – ספורטפאנל

לחצו כאן לדף הפייסבוק של המכללה – פייסבוקספורטפאנל

רפאל קבסה

רפאל קבסה (צילום: אפרת פרנק)


אני ומכבי חיפה

אהבת נעורי, ילדותי וכל חיי. זה התחיל בגזיר עיתון ישן עם תמונתו של המלך (עטר) הבלתי מעורער וכלה בספיח מדולדל של קופסת גפרורים עם השחקן האלמותי שמואל טרגן. (מי שרוצה פירוט שיכנס לקטגוריית היסטוריה).

בגשמים, בשלגים , דרך סורגי הישיבה, במעברי איצטדיון רמת עמידר המשופע אל כל איצטדיון בארץ. הזכות שלי היא שחיפה היא חלק בלתי נפרד מחיי. זה התחיל בג´ ,מהר מאוד עבר ליציע 4 עוד בשנות ה-90 , הברזות קצרות ל5א´. והתברגנות מגעילה ליציע העיתונאים.

במשפט אחד

"פתחו לי פתח כחודו של מחט ואני אפתח לכם כפתחו של אולם" ועוד משפט: "אין לנו על מי להשען, אלא על אבינו שבשמיים". ועוד קטנטן "עדיף להצטער על מה שעשית מאשר על מה שלא עשית".

רפאל קבסה


bottom of page