top of page

אדום עולה

מאת רפאל קבסה | על עוד הפסד של מכבי חיפה, למכבי תל אביב, וכן גם סיפור האדומים

את מספר ההפסדים כבר מזמן הפסקתי לספור ועל אף שאני מנסה , אין לי שום תקווה באופק. אפשר לבקר את המערך שאיתו עלה בלבול שהפתיע אפילו אותי , שוב בוקולי? שוב קינן? וכשיש לך את מיצ'ל ועטאא או מתן אוחיון אבל בואו נעצור שניה, ננסה לנשום עמוק ונבין למה לעזאזל הכרטיס האדום הוא ידידו הטוב של המועדון הצהוב.

שימו לב לנתון הבא והקרדיט הוא כמובן לאורי קופר הגדול שהסב את תשומת ליבי: שישה אדומים בחמישה משחקים !!! אתם קולטים את התמונה? ושיגידו שאנחנו בוכים על שיפוט. אביחי ידין, סארי פאלח, אייל משומר, דקל קינן וצ'וצ'אליץ פעמיים. אחלה הספק לאיגוד המהולל שטועה פעם אחר פעם ומצליח להוציא את העוקץ כבר בשלב מוקדם של המשחק ובלי להתייחס לאווירה המחשמלת, למשחק הטעון ובכלל לראות כדורגל נורמלי.


לא כיף להיות אוהד מכבי חיפה ובעונות כאלה, הכל הולך נגדך, בעיקר השופט. נכון שהעליונות הפסיכולוגית של מכבי ת"א לא היוותה פקטור והתקשתה גם מול תשעה שחקנים, אבל מה שראינו היה מערך פחדני שהתבצר על החצי ונתן למכבי ת"א לשלוט כמעט בכל כדור . הנה – עכשיו ינואר, זה המבחן האמיתי של המועדון הזה. בלי פנטזיות על גביע ובלי חלומות על אירופה. את החריש צריך להתחיל לעשות מרגע זה ולטווח ארוך. הקהל מתחיל לאבד אמון וזה הזמן לחבק אותו בחזרה ולהראות שאין שום סיבה שהמועדון המפואר הזה מתכוון להיעלם מהנוף של הצמרת ולהיאבק.

מילה על סטויקוביץ'. שוער מדהים, אדם גדול עם לב ענק. אלמלא הכושר הפנטסטי שלו , זו הייתה תבוסה הזו שקוברת כמה אלפי מנויים טובים לעונות הבאות. תודה סטויקו ! ונתראה ברדיוס הבא.

bottom of page