top of page

הקוסם שותק בהצלחה

מאת רובי לוי | אייל ברקוביץ מכיר לנו צד אחר של הקוסם, צד שקט, שקול ולא מתלהם, עברו החגים הוא עוד בוולפסון

אמרו עליו שהוא לא יעבור את החגים, אחרים נבאו שהוא לא יגיע למחזור הראשון. אבל ברקוביץ כמו ברקוביץ עובד שורד ואפילו בהצלחה. למעט ראיון אחד לא שמענו אותו פוצה פה, בטח שלא מתלונן. מפתיע משהו. לאחר אינספור תהפוכות שהתרחשו בוולפסון, הצליח הקוסם לשמור על קור רוח, שהיה אופייני לו בעיקר כשחקן, ולא איבד את שלוותו.

את גילי ורמוט הוא הצליח ממש בדרכי קסם להשאיר במדים האדומים, זאת על אף חיזורים והצעות קוסמות מצד היריבה העירונית מכבי תל אביב. עומר דמארי החלוץ המחונן, גם כן אמר שלו היה נשאר בארץ היה זה רק במדים האדומים, אין בכלל ספק שמי שעומד מאחורי המהלכים האלו, הוא לא אחר מאשר אייל ברקוביץ.

מראה שאפשר אחרת, אייל ברקוביץ.


אייל ידע גם לשים בצד את כל המחלוקות שהיו לו מול קבוצת נעוריו מכבי חיפה, והעומד בראשה יעקב שחר. זאת על מנת להנחית בוולפסון שלישיית מושאלים הישר מהכרמל הירוק. נכון הפועל תל אביב לא מבריקה, אבל צריך לשים לב לתהפוכות שעוברת הקבוצה. מעבר לעזיבות של שחקנים ואי היכולת להחתים אחרים.

כן מגיע רוכש, לא מגיע רוכש. מצא עצמו ברקוביץ לבד על הספינה, שנקראת הפועל תל אביב.

חיים רמון, האיש שניסה לאושש ולהציל את הפועל תל אביב, החליט לזוז הצידה. לאיש החזק ביותר במועדון זה שעבד מול אייל ברקוביץ, עידו חג'ג' גם כן נמאס והוא החליט לעזוב את המועדון. חג'ג' אמנם נמצא שם ברקע אבל לא כמו בעונות קודמות.

כך מצא עצמו ברקוביץ בעונתו הראשונה כמנהל מקצועי בקבוצה בוגרת, מתמודד עם בעיות קשות. אין ספק בכלל שברקוביץ מפתיע, בשקט שלו ובמהלכים שהוא רוקם מתחת לפני השטח. הקוסם מראה לנו שיש קוסם אחר, והדמות שמופיעה בטלויזיה זו שאומרת הכל ישר ובפנים, יודעת גם לעצור לספור עד עשר ולייצר שקט תעשייתי. מי האמין? לכתוב באותו המשפט ברקוביץ ושקט…

אני לא חושב שהפועל תל אביב מסוגלת לפגוע בהגמוניה של היריבה השנואה, אפילו לא להיות שם כדי להתמודד עם החבורה הירוקה מחיפה ולנסות להפריע למיליונרים של מיץ'. פלייאוף עליון יחשב הצלחה בהפועל תל אביב, אני בטוח שבעונה הבאה, יגיע רוכש והניהול השפוי שהנחיל שם אייל יניב פירותיו.

נכון, יכול מאוד להיות שזה יתפוצץ בסוף ואני סתם בונה כאן תזה מופרכת. אבל דבר אחד בטוח, אייל ברקוביץ מוכיח לנו עד כה, שאם חשבנו שאנחנו מכירים אותו, אז אנחנו לא.

bottom of page