top of page

כוכב עולה

מאת שחר אדליס| אין ספק שניצחונה של הפועל עכו אמש הגיע הרבה בזכות דור כוכב שחקנה לשעבר של מכבי חיפה. שחר אדליס בטוח "שהכוכב"הצעיר הוא הדוגמה המובהקת לטעות של הירוקים

דור כוכב מסמל את אחת מבין רבות הטעויות שנעשות במכבי חיפה בשנים האחרונות. שחקני בית כמו כוכב, דור חוגי, ישראל זגורי, שון וייסמן ושחקנים טובים נוספים כולל שובל גוזלן שלמרות שכיום משחק בקבוצה מתקשה להשאיר חותם ולתפוס מקום של קבע בהרכב. כוכב לטעמי היה האחראי הראשי לניצחון החוץ החשוב מאוד של עכו על בני יהודה אמש בבלומפילד. משריקת הפתיחה נראה כמו שחקן שרעב לשחק, שרוצה להוכיח ובעיקר רוצה להתקדם. כוכב תקף את את שערה של בני יהודה פעם אחר פעם, מימין, מהאמצע ומשמאל.

חגיגה גדולה בבלומפילד

חגיגה גדולה בבלומפילד


כוכב בא על שכרו כאשר כבש את השער הראשון לטובת הפועל עכו, אומנם בעזרתו האדיבה של אינוגבה אך גם דחיקת כדור מקו השער נספרת, תשאלו את אלון מזרחי. לאחר שנדד בין הפועל עפולה להפועל פתח-תקווה מוצא כוכב את עצמו במקום שנראה שעושה לו טוב. כשהוא בן 22 בלבד נראה שימצא את עצמו העונה כאחד מעמודי התווך של הקבוצה. הבאת שחקנים זרים ושחקנים ותיקים במאות אלפי דולרים לא יביאו את הקבוצה מעיר הכרמל למקום שבו הם שואפים להיות בו, לעומת זאת, החזרת שחקנים שגדלו במערכת, עם מחויבות לסמל ולאוהדים יכולים לשקם את הקרע שנראה שמתחיל להיווצר באחת מאימפריות הכדורגל הישראלי. רוני לוי, יעקב שחר וכל מי שידו בנושא – נקודה למחשבה.

כותב הטור הינו תלמיד במכללת "ספורט פאנל" בניהולו המקצועי של נדב יעקבי

bottom of page