top of page

רנה בונה סוכה / גבי גל

מגזין סוכות:  באווירת החג ורגע לפני שמפרקים את הסוכות, יש אחת כזו שעדיין בבנייה לקראת המפגש הקרוב נגד התל אביבית בצהוב, שם הירוקים מהכרמל יצטרכו להראות שאכן השינוי מחלחל ושיש לנו למה לצפות.

הקהל הירוק מחכה לשינוי. צילום: אורטל דהן זיו


אין אוהד ירוק שלא מחכה למשחק הזה. יקראו לזה הקלאסיקו הישראלי, יחפשו תמיד כותרות סביב זה וידאגו שפשוט תהיה פה התמודדות מסקרנת ביותר. אותנו זה פחות מעניין. מכבי חיפה הגיעה לשלב ההוכחות המשמעותי ביותר עד כה מפתיחת העונה. נכון, לא על המשחק הזה ייפול דבר ולא נכריע ונחרוץ גורלות בסיום, בין אם זה יגמר לטובתנו ובין אם לא. הסוכה שלנו עדיין בבנייה ומסתבר שלא מעט חלקים קצת מפוזרים.

ניצחון גדול ויוקרתי אחד כבר יש. מולנסטיין. צילום: האתר הרשמי


סביר להניח שרובנו נתקלנו בשבועות האחרונים במהלך הפגרה בכותרות הקשורות להרכב ולסגל הקבוצה לקראת המחזור הקרוב: עטר חוזר להרכב, רוקאביצה מאכזב, פלט מהספסל וקהת באגף. הכל שטויות, מה שיותר חשוב זה החיבור, הרצון והנחישות להוכיח שאנחנו כאן!

הסוכה של מולנסטיין בבנייה ולא תמיד קל להשלים את העמודות החסרות.

גם כשהסגל הנוכחי יכול להוכיח שהוא ראוי לצמרת הליגה הגבוהה, עדיין אי אפשר לסמן שנמצאה הנוסחה ושהורכבו כל החלקים כדי לרוץ קדימה בבטחה. מעבר לחלק המקצועי, כמובן שידאגו להזכיר בתקשורת שחקנים שכבר לא לובשים ירוק ויעמדו על הדשא ביום שני הקרוב. מילים לשירים חדשים שנכתבו, הודעת מועדון והתייחסות כללית כל כך מיותרת. לא נראה לי שמישהו מאיתנו חושב שיש שחקן ששווה את כל זה.

קהת באגף? זה לא מעניין. צילום: האתר הרשמי


אנחנו מגיעים לנתניה כהרגלנו, תמיד מלווים את הקבוצה ובאים במטרה לנצח.

אולי הסוכה שלנו עדיין לא כשרה לגמרי, אך הבסיס איתן ויציב ואין דבר שיוכל להפיל או להרוס.

אנחנו מגיעים לתמוך. צילום: אורטל דהן זיו


מועדים לשמחה.

bottom of page