top of page

90 דקות של יכולת ונגיעה אחת של מזל

היה ערב משובח אתמול, לא נגמר כמו שרצינו וכמו שהגיע לנו לצערי בשורה התחתונה, אבל משחק מצויין ואווירה נהדרת.

× ברק פתח עם מערך לא מותאם לשחקנים שלו ויותר בלבל אותם עם ה5-3-2 ואז בא הגול המיותר הזה בהתקפה הרצינית היחידה של היוונים במשחק שהתחיל ממסירה של קורנו ליריב ואולי גם ג'וש שיצא רחוק מקו השער כמו שאוהב,יכל לעשות יותר,

אח"כ היינו בהלם

ומאמצע המחצית הראשונה(חזרנו ל4-3-3 אחרי הגול) שלטנו מוחלט במשחק בקצב מצויין לשלב הזה של העונה ועוד במגרש שאנחנו הצופים שלא רצו אתמול הרגשנו בו אתמול כמו תפוחי אדמה בסיר חמין

מהחילופים במחצית השנייה בכלל שטפנו את המגרש שעברנו ל5-3-2 שוב, הפעם כן מותאם עם פיירו וניקי,חזיזה על כל הקו וקורנו ממול ואפילו אח"כ למשהו שמזכיר 4-4-2 יהלום שדולב מצמצם לאמצע ושרי מאחורי 2 החלוצים.

×אני מבסוט על המגינים מאוד, סונדגרן שהיה נהדר אתמול ב2 הצדדים אולי שחקן שלם יותר

אבל גם פיירו שכבר השבוע מול ב"ש ראינו שרך יותר מאחור ועושה חורים,אבל כל הזמן חושב למעלה(ששיחק על כל הקו במחצית השנייה אחרי החילופים דחף אותנו מאוד וגם הגיע למצב טוב), יתרום לנו הרבה.

זה יהיה סרט אחר השנה לגמרי משנה שעברה עם שניהם שירווחו לנו מאוד את המשחק.

×פלאניץ וגולדברג, מצויינים אתמול(שון אפילו יותר), השילוב בינהם מצויין.

היה מרגש לראות את הקהל אתמול שר לבוגדאן, אבל התגובה שלו שנראתה כמו פרידה לא עוררה אופטימיות. את דעתי בנושא שלו אמרתי השבוע: שחרור שלו יכול להיות מוב מחסל עונה מקצועית

×הקישור: עלי רקד אתמול, מ"ס 1 כמו נגד ב"ש, גם כ8 וגם שעבר ל6 שנטע שיצא (אם כי אני מעדיף אותו כ8, יש לו את הקצרים האלו לפעמים שהוא אחרון לפני ההגנה והוא מאבד כדור או שניים מסוכנים), פשוט כיף לראות אותו ככה.

נטע מבאס אותי, הפך אחרי הפציעה לסוג של נתאכו, מתרכז נטו באירגון המשחק מאחור, אבל הגנתית זה לא אותן שחקן מלפני הפציעה שסטטיסטית היה בראש טבלת החילוצים והמתקלים. רך ונמנע ממגע.

פאני נכנס טוב הפעם כמחליף

ושרי היה נהדר,במיוחד בשליש האחרון של המשחק שישבנו עליהם ושיחק קרוב לרחבה ולחלוצים. אם זה היה נכנס לו בתוספת זמן, האיצטדיון היה קורס.

×דולב היה נהדר אתמול, מאוד פעיל כל המשחק, לא ספר אותם, בימין נראה אפילו יותר טוב(בתכלס אנשים שכחו שזו העמדה הטבעית שלו ושם שיחק בעונה הראשונה שוילדסחוט היה כאן)

×אצילי הנהדר שמולך בארץ בשל הכישרון לא בשביל אירופה בגלל האינטנסיביות, ראינו את זה גם בקונפרנס שנה שעברה שלא מצא את עצמו, רק שיהיה בריא.

×פיירו

אחרי ההחטאה שמעתי ביציע קללות ךכל דורותיו אחורה עד הבקתה בהאיטי עם הלחם בננות ובאסה על הכסף שהלך,

אבל אח"כ נתן חצי שעה מצויינת ששימש כ"קיר" לשחקנים ששיחקו קרוב אליו עם קטנות בינו לבינם, שמירה מצויינת על הכדור והוצאה מאיזון של הגנת אולימפיאקוס, חבל שלא בא על שכרו במשקוף אח"כ שלא נכנס לו.

נקודות שגם ציינתי מול ב"ש לגביו:

×נוכל להפיק ממנו את המיטב רק במערך של 2 חלוצים שעוד חלוץ לידו מושך צומת לב ומגינים אליו, אתמול זה היה ניקי

×צריך לדעת איך לשחק איתו ולשחק קרוב אליו, זה לא חלוץ ששולחים אותו מהחצי לספרינטים של 30 מטר כמו מול ב"ש

×אתמול טימטם את החיות של אולימפיאקוס כולל את הבלם 1.90 בחצי שעה שלו, בארץ יש לי חשש גדול כמו בשבת מול ב"ש שיקבל כל 2 שניות שריקה נגדו שהרכים כאן יפלו לדשא, אם יתגבר על זה,יעשה חיים עם ההגנות מרגרינה כאן

×שנה שעברה היינו תלויים במעט מאוד כובשים ו2 המשחקים הראשונים של העונה מדאיגים אותי מאוד גם השנה מהבחינה הזו:

אנחנו שווים ב2 המשחקים האלו: 3-4 שערים ולא ה1 שסיימנו, סיומת בעייתית מול השער.

×ניהול משחק טוב מאוד של ברק אתמול במחצית השנייה בחילופי שחקנים ובחילופי מערכים.

×אווירה נהדרת כל המשחק אתמול, 90 דקות של שירה ותמיכה ולא רק של הצפוני, התגעגעתי לערבים האירופיים האלו

×אז נכון שבשורה התחתונה התוצאה לא טובה לנו ותורת הסיכויים נגדנו. והם גם כמו קבוצה מנוסה באו לשחק על תוצאה במשחק חוץ, שמו את החץ שהיו צריכים וירדו אחור, שמה ועם הקהל שלהם יתקפו.

אבל מה?

רוב הקהל מול קבוצה עם כ"כ הרבה הופעות בליגת האלופות עם תקציב שנתי פי 6 מאיתנו שקנתה עכשיו את מגן נבחרת קרואטיה מאתלטיקו מדריד, ציפו לתסריט משחק כמו ב20-25 דקות הראשונות ולא כמו בשאר המשחק, שאולי נגנוב משהו ובסוף יצאו עם הרגשה שגנבו אותנו.

זה היה ערב מבחינת יכולת,קצב וקהל שיצאתי ממנו עם הרבה גאווה בלב הירוק שלי.



bottom of page