top of page

תאוריית הקשר

עדכון רודף עדכון, wellcome רודף wellcome ושום דבר לא דומה למה שהורגלנו בעונות המלפפונים האחרונות. אז אולי זה צירוף מקרים או דינמיקה מתגלגלת, אבל יש לי תאוריה:

1. שחר של העונות הקודמות לא משלם 1.1 יורו לג׳קי על דין דוד

2. כנ״ל לא לחוגג על עלי מוחמד ולא לשרצקי על דהן.

3. שהר, גולדברג, ישראלי וסטריין דווקא יותר מתאימים למדיניות הקודמת: ללא דמי העברה או מספרים נמוכים ושחקנים או שהם סוג של הימור או כאלו שאין סביבם קונצנזוס (לא בהכרח בצדק).

4. אז לפי התאוריה שלי, באחד הימים מיד לאחר הזכייה בתואר התקיימה ישיבה אסטרטגית ברחוב המסגר. אלברמן בא לשחר עם ניתוח שמוכיח שיש הקיץ הזדמנות אדירה לבסס מעמד לשנים הקרובות כקבוצה עם הסגל הכי עמוק ואיכותי בליגה מכמה סיבות:



א. יש בסיס טוב של שחקנים עם חוזים וצריך רק חיזוק במקומות הנכונים.

ב. הזדמנויות עסקיות ביציאה מעונת קורונה

ג. מכבי ת״א בחילופי דורות וצורך בשינוי סגל הרבה יותר עמוק ויקר.

ד. מכבי של העונה החולפת עם ברק ועם כרטיס לאירופה ומוקדמות האלופות, אטרקטיבית לשחקנים שלפני שנה שנתיים התלבטו אם כדאי לבוא.

ה. ואולי מעל הכול - עבודת סקאוטינג מקצועית שיודעת לבוא ולשים מספיק מועמדים על כל עמדה נדרשת ויכולת לנהל מו״מ במקביל כמו מבצע צבאי.

5. שחר החליט ללכת על זה, סגר במהירות על שימור הכוורת המקצועית בראשות ברק (חשוב מאוד!!) ונתן לאלברמן ולברק אור ירוק עם דמי רצינות לגבי גודל ההוצאה שהוא מוכן לה.

התוצאה? עובדתית! 7 שחקני רכש בתוך פחות מחודש!!!

חלקם שוברי שיוויון, אפילו עם גיבוי מסוים לתרחישים אפשריים (עזיבת אבו פאני) ותגובה מהירה מאוד להתרחשויות (עזיבת ניקי)

אמנם חובת ההוכחה על ברק והסגל אבל על התהליך מגיע שאפו ענק. שחר הוכיח שאפשר אחרת וכל מיני אמירות של סבלנות ולא מביאים רק כדי להגיד שהבאנו, היו אמירות טובות לשעתן, אבל הוכח שאפשר להיות גם זריזים וגם איכותיים



bottom of page