top of page

לשמור על הרצף

מכבי תתארח הערב במסגרת המחזור החמישי של ליגת העל באצטדיון טדי, נגד הפועל ירושלים. שתי הקבוצות יחפשו להמשיך את המומנטום החיובי שלהם. האלופה תחפש ניצחון חמישי ברצף שישמור על מאזן מושלם בליגה, מנגד האדומים מירושלים מגיעים ללא הפסד בליגה, ועם שני ניצחונות רצופים שהאחרון היה נגד היריבה העירונית בית"ר.

תמונת הנושא: אורטל דהן זיו


מכבי תחפש לשאוב השראה ממאזן החוץ בו היא מחזיקה. מתחילת העונה שעברה שיחקנו 20 משחקי חוץ, ולא מצאנו את הרשת רק בשלושה מהם.

יחס השערים שלנו עומד על 37 כיבושים, שרק 2 מהם היו בפנדלים, ו16 ספיגות (1.85 כיבושים, 0.8 ספיגות למשחק). ב9 משחקים מצאנו את הרשת יותר מפעם אחת.


בליגה נגד האדומים מירושלים המאזן שלנו משנה שעברה עומד על ניצחון (4-1 בטדי) ותוצאת תיקו (1-1 בסמי עופר). הקבוצה מירושלים אחרי ארבעה משחקים בליגה טרם נוצחה ומחזיקה במאזן של 2 ניצחונות ו2 תוצאות תיקו, בשני הניצחונות שלה היא לא ספגה, ובשני המשחקים שהיא ספגה, היא לא קיבלה יותר משער אחד.

מכבי תצטרך לשים עין אצל היריבה על גיא בדש, הקשר של האדומים מוביל את הקבוצה בשערים, באיומים לשער, ומסירות מפתח. אין ספק שזה השחקן החשוב במערך ובתוכנית המשחק של מאמן היריבה, זיו אריה.


מכבי תצטרך לשים עליו עין, בדש מול דוד. צילום: ניב כהן


במסיבת עיתונאים התייחס ברק בכר למשחק "אנחנו אחרי פיק גדול, וחייבים לעשות סוויץ'. אנחנו פוגשים קבוצה שהתחזקה ונמצאת בכושר טוב, ועם הכנה לא נכונה תדע לגרום לך להראות רע מאוד. אנחנו צריכים להשיג ניצחון ולצאת לפגרה במאזן מושלם." עומר אצילי הוסיף "אנחנו חוזרים לליגה שלנו למשחק קשה מאוד וקבוצה מאומנת. אנחנו מצפים לעשות את העבודה שלנו כמו שצריך"


צריכים לצאת לפגרה במאזן מושלם, בכר במפגש האחרון נגד הפועל י-ם בטדי. צילום: ניב כהן

לירוקים שלא יגיעו הערב לטדי, המשחק ישודר בערוץ ספורט 4.

למשחק הערב יתקיים מפגש צפייה של רדיו מכבי בBBB בקריון (פרטים מלאים בפלטפורמות השונות של רדיו מכבי).

בנוסף, ארגוני האוהדים הודיעו על מפגש צפייה משותף שיתרחש בזאפה חיפה, החל מהשעה שש. (הכניסה למפגש מותנית בהרשמה מראש, דרך עמודי הארגונים, ובאחריותם בלבד)


bottom of page