top of page

אכזבה ירוקה / נועם ברדא

דווקא לפני ההתמודדות בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה, הרגשנו אופטימיות. התוצאות האחרונות היו טובות ובחלק מהזמן הקבוצה הייתה נראית מחוברת. האמת, שגם ב-20 דקות הראשונות של המשחק מכבי חיפה הייתה טובה יותר. אבל אז משהו כבה, וזה מרגיש כמו סגירת מעגל כואבת ועצובה, במחזור פתיחת העונה אירחנו את בני יהודה, הכתומים הביסו את החניכים של רוני לוי 3-0, אתמול שוב היה אפשר להיזכר באותה תצוגת שפל, שוב 3-0, הפעם במשחק חוץ. כאילו כלום לא השתנה בתקופה הזו.

מה שינית? צילום: ראובן כהן, האתר הרישמי.


הירוקים מבינים כי המקום השלישי הוא כבר בלתי אפשרי, ולכן כרגע המטרה היא להבטיח מקום בפלייאוף העליון. יש לנו את הקהל הטוב ביותר בארץ, אין ספק לגבי זה. אבל רובם של השחקנים נראים כלא מחוברים לקהל. ובוודאות (שוב) תהיה "מהפכה" בסגל של מכבי חיפה, אולי הפעם רוני לוי ישתמש בפינצטה טובה יותר, ולא ינחית לנו קשר כמו דרינצ'יץ', או שחקן שבאמת רואה את שיאו מאחוריו כמו לודוביק אוברנייאק שפשוט לא מצליח לפגוע בכלום. אגב, הקשר הפולני יעזוב את הקבוצה בקיץ כמעט בוודאות.

אבל המצב הכי מדאיג באמת, הוא שהקבוצה תלוייה בשחקן כל כך וותיק, "יוסי בניון חסר, אין מי שייתן את הפס לגול" כך אמר אחד השחקנים בסיום המשחק, עם תקציב כל כך גדול, לא הגיוני שנוצר מצב שהקבוצה כולה תלוייה ביוסי בניון.

חסר מאוד. אבל אסור שזה יהפוך לתירוץ. בניון. צילום: אורטל דהן זיו


"זה מאכזב מאוד, קיבלנו בראש. זה אכזרי מאוד ונצטרך להתמודד עם זה. כל המחצית הראשונה הייתה בסדר. התחלנו בסדר, ולצערי ספגנו ממצב נייח, זה משהו שחוזר על עצמו. במחצית השנייה ירדנו ברמה שלנו, בית"ר הייתה טובה מאוד ומגיע לה כל הכבוד על הניצחון. קשה לנו בינתיים, אנחנו מנסים לשמור על יציבות. עשינו משחק טוב בגביע ובליגה, אבל לא הצלחנו לשמור על זה היום. נצטרך לנצח כדי להיות בפלייאוף העליון" כך סיכם רוני לוי את המשחק. 

זמן להרים את הראש! צילום: האתר הרישמי.


המשחק הזה הוא עוד יום בהיסטוריה של מכבי חיפה, זמן להרים את הראש, ולהמשיך לתמוך במועדון. אולי סוף סוף מישהו יתעורר ויעשה שינוי.

ירוק עולה! 

bottom of page