top of page

האם בלבול חושב כמוכם?

חוזרים לעניינים / עדן הרשקוביץ

מכבי חוזרת לליגה בשבת (18:00) נגד קריית שמונה הפצועה. הסגל התגבש והתחזק; בקבוצה יודעים ששלוש נקודות זה קריטי לפני המפגש היוקרתי בשבוע הבא

כשבועיים עברו מאז התיקו המאכזב בדרבי ובכפר גלים עבדו שעות נוספות בכדי להגיע יותר מוכנים למשחק הקרוב. קריית שמונה כבר הוכיחה לנו שהיא מוקש לא קטן ולמרות שהקבוצה של שרצקי לא מצליחה לצבור נקודות עדיין העונה, ההיסטוריה מספרת שבעשרת המפגשים האחרונים, התוצאה הבולטת עומדת על תיקו.

ההתלבטות המרכזית של מרקו בלבול בדומה למחזורים האחרונים, היא בעיניין המערך. הבלם טרנט סיינסבורי, שהצטיין במשחק נבחרתו השבוע, צפוי לקבל דקות כבר מהפתיחה יחד עם צמד הבלמים אעיד חבשי ועופרי ארד, ששותף בניצחון הנבחרת הצעירה. מנגד, האפשרות הנוספת היא לתת עומק במרכז השדה, בדומה למערך שעלה נגד הפועל חיפה. מאמן הירוקים התייחס לפני המשחק לכך שהמטרה היא לשלוט במגרש ולהיות דומיננטים, תחת הכותרת של משחק התקפי.

שיקול נוסף נרשם בעמדת המגן השמאלי , להמשיך עם רז מאיר או שמא לתת קרדיט למגן שלא מקבל דקות משחק רבות סאן מנחם. בקישור, אמורים להמשיך צ'ארון שרי יחד עם דולב חזיזה ויובל אשכנזי, ההולנדי יאניק ווילדסחוט שלא זכה להראות את יכולתו עדיין, אמור לקבל דקות בכורה. הקשר הקמרוני, ז'יאנדו פוקס, שחתם רק השבוע אומנם ערך משחקי אימון בתחילת העונה עם קבוצתו הקודמת אלאבס הספרדית אך לא צפוי להשתלב עדיין בהרכב, יחד איתו גם השוער ג'וש כהן שסיים את תהליך האזרוח ימתין לדקות ראשונות במדים הירוקים.

בתוך כך, מבחינת גיבוש הסגל לעונה הקרובה, בקבוצה אמורים לקבל החלטה לגבי השחקנים שיקבלו אור ירוק לעבור בהשאלה; לאחר השאלתו של גיל יצחק חזרה לראשון לציון והשאלתו אמש של יהב גורפינקל לחדרה, השם של מוחמד אבו פאני עלה בהקשר של לא מעט קבוצות, בעיקר סביב ליגת העל. האפשרות להשאיל את המגן הניגרי הצעיר איקווים אוטין עדיין קיימת. המגן הצעיר זקוק לדקות משחק ובקבוצה מחפשים יעד גם מעבר לים וזאת למרות שהחיפוש אחר מגן שמאלי נוסף ירדה מהפרק.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אעיד חבשי, טרנס סיינסברי, עופרי ארד, רז מאיר; נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי (דולב חזיזה, במקרה של מערך שני בלמים) ניקיטה רוקביצה ומוחמד עוואד (ירדן שועה).


bottom of page