top of page

הגברת הזקנה לפניו.

מאת: מיכאל פיינבוך |בזמן שפול פוגבה ונבחרת צרפת ממתינים ליריבה בשמינית הגמר במסגרת טורניר יורו 2016, בגזרת הקבוצות לא שקט בכלל.

בזמן שבאירופה מתקיימת לה אליפות אירופה לאומות בצרפת, יש כאלה שעובדים שעות נוספוות גם לאחר שהליגות באירופה הסתיימו. בגזרתו של פול פוגבה, לדוגמה, לא שקט כלל. ולא מדובר ב'פנצ'ר' שהתקשורת הצרפתית תקעה לעצמה כשהחליטה לבקר בחוסר ספורטיביות מובהק את הצרפתי הצעיר.

לאחר שהעונש של ריאל מדריד על איסור ההעברות נדחה לבעוד מועד, הקבוצה הספרדית מנסה לצרף לשורותיה "דם חדש". ואחד מהשחקנים המועמדים הוא לא אחר מאשר פול פוגבה,  שחקנה של יובנטוס. לפי דיווחים חוזרים ונשנים, התבצעה פגישה חשאית בין כמה מחברי הנהלת ריאל מדריד לבין מינו ראיולה, סוכנו ההולנדי-איטלקי של פוגבה במלון גולדן פאלאס היוקרתי בטורינו. בין הצדדים ניסתה להתבצע עסקה הכוללת את חאמס רודריגז הקולומביאני, מתאו קובאצ'יץ' הקרואטי וסכום בלתי נתפס של 65 מיליון יורו (!).

ראוי לציון שאת חאמס רודריגז ריאל רכשה ממונאקו הצרפתית בסכום של 80 מיליון יורו (!) ואת קובאצ'יץ' מאינטר ב-29 מיליון יורו. והסכום הכולל שניסו לרקום בעסקת פוגבה הוא לא פחות ולא יותר מ-174 מיליון יורו (!!). סכום מוטרף ומטורף למדי שלא משתלם מקצועית ולא כלכלית עבור המועדון הלבן. להוסיף את העובדה שמדובר בשחקנים צעירים שגילם לא עולה על 24 שנים ועתידם עוד לפניהם, מדובר בסוג של אבסורד עבור שני המועדונים להגיע לעסקה שכזאת. בסביבתו של הקולומביאני טוענים שהשחקן מאושר במדריד וזידאן לא ממהר לוותר חיש קל על שירותיו. יש להוסיף את העובדה שבעונה אשתקד חאמס מיעט לקבל דקות משחק תחת שרביטו של זיזו וחל פיחות במעמדו בקבוצה. כך שעולות תהיות רבות מדוע הצרפתי בחר להתעקש להשאיר את חאמס בקבוצה.

אך גם עם חאמס בקבוצה, ריאל עטים בכל הכוח לצרף את פוגבה שהצהיר לא פעם שהחלום שלו זה לשחק כשעל הקווים נמצא אליל הילדות, הלוא הוא זינאדין זידאן. עקב כך, אנדראה אניילי, נשיאה של הקבוצה דורש סכום חסר תקדים על סך 120 מיליון יורו. סכום שלא אמור להרתיע את ריאל, אך מי שצפוי לטרפד את העסקה, הוא מינו ראיולה, סוכן השחקנים. הסכום אותו דורש ראיולה עבור דמי העמלה הגבוהים מהרגיל של ההעברה (אם וכאשר היא תתבצע) נע בסביבות ה-3 מיליון יורו, לא כולל מענקים של השחקן במקרה של זכייה עתידית עם ריאל בתארים.

התחזית נכון להיום, היא שפול פוגבה ימשיך ללבוש את מדי הביאנקונרי גם לאחר היורו בצרפת. אך כפי שרובנו מכירים לא מכבר את מדיניות הרכש העוצמתית של המועדון המעוטר בעולם, ריאל מדריד עדיין לא אמרה את מילתה האחרונה.

bottom of page