top of page

ההר הוליד עכבר / עדן הרשקוביץ

לאחר הניצחון בשבוע שעבר, הירוקים מסיימים את הדרבי בתיקו מאופס. בלבול מחפש קשר אחורי זר הירוקים חיפשו את הניצחון הראשון בדרבי לאחר מעל שלוש שנים וניצחון שני ברציפות בתחילת העונה לאחר תשע שנים. בלבול עלה במערך פתוח מההתחלה, אך דווקא ההגנה זו שעבדה טוב הפעם. ביקורת קשה נרשמה על החלק ההתקפי.

הירוקים אומנם שלטו בכדור לאורך כל המשחק, אך לא השכילו להגיע למצבים. המשחק התאפיין בהמון איבודי כדור שגרמו ללא מעט עצבים מצד המאמן. בניגוד למשחק הקודם, בלבול עלה במערך 4-4-2 התקפי שכלל לראשונה את הקשר צ'ארום שרי, מצטיין המשחק הקודם, יחד עם דולב חזיזה, ירדן שועה וניקיטה רוקאביצה. הבלם החדש טרנט סיינסבורי קיבל דקות בכורה במחצית השנייה לאחר פציעה של עופרי ארד.


מבחינה מקצועית בקבוצה יכולים להיות מרוצים מכך שהצליחו לייצב את ההגנה ולסיים משחק בלי ספיגה. מנגד, מבחינת ההתקפה המאמן השמיע לא מעט טענות בסוף המשחק: "איבדנו כדורים בקלות, לא לחצנו כמו שצריך ולא היינו מסודרים." המאמן הוסיף גם על גישת השחקנים: "לא הייתה לנו רגל מסיימת, כן הגענו למצבים לתת אבל אנחנו מאוכזבים מהתוצאה ומצפים מעצמנו להרבה יותר". המאמן הוסיף. גם על גישת השחקנים "באנו מוכנים, באנו לנצח את המשחק. עלינו בגישה התקפית, היה חסר לנו גול אחד".

בתוך כך, בכפר גלים מחפשים קשר זר לאחר שג'ורג מדנז'ק הקמרוני ירד מהפרק. ההולנדי יאניק ווילדסחוט עדיין ממתין לדקות הבכורה, ובקבוצה מבהירים שהוא לא עדיין לא כשיר במאת האחוזים. מי שכן קיבל בכורה הוא הבלם האוסטרלי טרנס סיינסבורי שלא נדרש להרבה עבודה. כזכור, עוד שבועיים (בעקבות פגרת הנבחרת) הירוקים יארחו את קריית שמונה. לקבוצה של בלבול יש מספיק זמן בכדי להכניס לכושר את כל מי שצריך ולהתחיל לבנות סגל חזק.

bottom of page