top of page

העטלפים חוזרים לעקוץ ?

מאת טל גורן | הם שחררו את מיטב שחקניהם, העונה שעברה הייתה כישלון, העונה מסתמנת כהצלחה, חרף ההפסד המרגיז לבארסה, ולנסיה

את העונה שעברה ירצו בולנסיה לשכוח. המועדון בו שיחקו בעבר שחקנים גדולים כמו דוד סילבה, דוד וייה, מגיל אנגלו ואחרים חוותה את העונה החלשה ביותר שלה בשנים האחרונות וסיימה רק במקום ה8 דבר זה גרם לכך שלראשונה אחרי הרבה שנים הקבוצה לא תשתתף במפעלים האירופיים, דבר שהביא את המועדון לקשיים כלכליים. אולם בסוף אותה עונה קיבלו העטלפים בשורות טובות כשהמילארדר – איש העסקים הסינגפורי פיטר לים השלים את השתלטותו על המועדון.

הדבר הביא להגדלת התקציב ואף לשאיפות חדשות לחזור לצמרת הכדורגל הספרדי. שחקן העבר של המועדון אנטוניו פיצי סיים את תפקידו כמאמן הקבוצה בעקבות אותה עונה ובמקומו מונה מאמן פורטוגלי אנונימי יחסית נונו סאנטו, שנסיון האימון היחידי שלו היה בקבוצה הקטנה מפורטוגל ריו אבה.

יחזרו לעקוץ?


אולם השינוי המשמעותי יותר שנעשה במועדון היה בעדמת השחקנים, כאשר לסגל צעיר ומלא בפונציאל צורף במועד האחרון של העברות חלוץ נבחרת ספרד אלבארו נגרדו שהגיע לאחר שנה לא מוצלחת במדיה של מנצ'סטר סיטי. יחד איתו צורפו שחקנים מבטיחים נוספים כמו, בלם נבחרת ארגנטינה ניקולאס אוטמנדי שהגיע מפורטו, החלוץ הספרדי הצעיר רודריגו שהגיע בהשאלה מבנפיקה והבלם הגרמני שקודראן מוסטאפי.

יחד עם שחקנים ותיקים יותר במועדון שנשארו כמו שוער נבחרת דייגו אלבס, הקשר הארגנטינאי המצויין פאבלו פיאטי, קשר נבחרת אלג'יריה סופיאן פגאולי וכמובן הכשרון הגדול ביותר שצמח במועדון בשנים האחרונות החלוץ בן ה20 פאבלו אלקסר שאף זכה לזימונים ראשונים לנבחרת הבוגרת של ספרד – מרכיב המועדון קבוצה מוכשרת ומעניינת.

עד כה פתחה הקבוצה את העונה בצורה יוצאת מ הכלל מבחינתה כולל ניצחון מרשים על האלופה אתלטיקו מדריד וכרגע ממקומת במקום הרביעי עם 24 נקודות-רק 6 פחות מריאל מדריד הראשונה, והיא הכובשת השלישית בטיבה עם 24 שערים, לצערה הפסד מרגיז במחזור האחרון מול ברצלונה בדקה ה90, מנע מהם להתקדם בטבלה. במועדון חולמים על חזרה לליגת האלופות שם הם לא היו ב – 3 השנים האחרונות.

העטלפים יחזרו לעקוץ?

bottom of page