top of page

התחסדות האדומים / טור

אחרי הכתבה האחרונה נגד ה"לה פמיליה" אותה תכולו לקרוא מכאן – הייתי חייב לכתוב את אשר על ליבי בקשר לעניין, גילוי נאות: אני אוהד ביתר מהיציע המזרחי. מאת : יוני הבית"רי

כן אני יודע את הא-ב ,למעשה אני סטודנט להנדסה…כמה לא אופייני לאוהדי ביתר אה ? דבר ראשון לא תפקידם של אוהדים מקבוצות אחרות להסתכל על אוהדי בית"ר. שכל אחד יסתכל על הקבוצה שלו כי בכל קבוצה יש את הקומץ שעושה בעיות. לכותב המאמר "אדום אדום" ניתן להניח שהוא אוהד הפועל תל אביב, אותם אוהדים שקוראים בכל משחק "נאצים" ומאחלים "שואה למכבי" , אותם אוהדים שהביאו עציץ בדמותו של מני לוי ליציע כשכל המדינה הזדעזעה מהמקרה, אותם אוהדים שריססו צלבי קרס על קברם של הוריו של רון חולדאי, אותם אוהדים שריססו צלבי קרס בשירותים בבלומפילד עם הכתובות "אבי כהן נאצי" פחות משנה לאחר שנפטר, אותם אוהדים שקוראים בכל דרבי בגנותו של מוני פנאן המנוח לבנו רגב פנאן שעדיין בתפקיד במכבי, אותם אוהדים שהכינו את השלט "סופר יודנראט" במשחק הדרבי האחרון והאמת? לא בא לי לפרט יותר מזה כי זה פשוט הולך ונהיה יותר דוחה. אותם אוהדים מטיפים לנו אוהדי בית"ר…קצת התחסדות הייתי אומר לא ?


אוהדי הפועל ת"א מניפים עוד שלט מעורר פרובוקציה

דבר שני בקשר לארועי העונה שעברה והצ'צ'נים יש לי כמה שאלות לשאול אתכם : האם תכריחו בעל עסק להעסיק בנאדם כלשהוא רק בגלל הדת שלו ?

הרי ביתר היא זו שמצמצמת לעצמה את האופציות למציאת שחקנים טובים ומוכשרים, ואכן יש המון שחקנים מוכשרים במגזר ואת זה ניתן לראות בשנים האחרונות בעיקר.

אך למרות כל זאת קהל אוהדי ביתר ואני ביניהם מרגישים שלא יוכלו להזדהות עם הקבוצה כאשר ישחקו בה שחקנים ששונאים את מדינת ישראל ואת סמליה, לא שרים את ההמנון מסיבות אידיאולוגיות ולמרות זאת עונדים את סמל המנורה המסמל בדיוק ההפך.

הקבוצה זה הקהל וראינו מה המועדון שווה ללא הקהל שלו בעונה הקודמת, שהייתה דוגמא קלאסית למה שאני כותב כאן.

אם היה מדובר בגוף ממשלתי שממומן ע"י הציבור אין שום לגיטימציה לדברים שכתבתי כאן. כאשר מדובר בגוף עסקי פרטי אי אפשר להכריח קבוצה להעסיק בנאדם כזה או אחר, ואת הצ'צ'נים הביאו אך ורק בגלל היותם מוסלמים וזה מה שהצית את כל המחאה.

אני רק מציג את עמדותיו של הקהל אשר לא נמצא בארגון אך תמך בעמדותיו בעונה שעברה. בעל הבית ארקדי גיידמאק כבר 3 שנים שלא העביר שקל לקופת המועדון אך בין רגע החליט לחרב עונה שלמה על ידי כך שהוא החליט החלטה פופוליסטית ביותר בשביל להשתיק את התקשורת שמנסה בכל כוחה לדחוף ערבי לביתר כבר קרוב לעשור.

כמובן שבקשר לסקילת האוטובוס, או פעולות ונדליזם כאלה ואחרות שנעשו ע"י יחידים (טיפשים) העמדה שלי ושל רוב האוהדים היא שאין לזה מקום בכדורגל.

תזכרו כי כאשר אתם מדברים על אוהדי ביתר אתם מדברים על החברה הישראלית אנחנו סה"כ מראה שמשקפת אותכם ואנחנו חלק מכם.

bottom of page