top of page

חוסר אחריות

מאת רפאל קבסה | הריטואל כבר מעייף, המונולוג של המאמן כבר שחוק ולקיחת האחריות של סטאנוייביץ' כבר גובלת בחוסר אחריות

איך שלא נסתכל על זה, מדובר בשערורייה, לא פחות. תסתכלו על הנתונים ותפנימו. שישה הפסדים (מאזן חוץ מושלם בהפסדים) בתשעה מחזורים. המספרים שייכים לקבוצות עם תקציב זעום שהאג'נדה שלהם בנויה על הישרדות. פעם עוד אפשר היה להגיד שמדובר בבחירה של שחקנים גרועים, עכשיו אני יכול לומר בפה מלא שמדובר בסדרת בחירות של מאמנים כושלים ולא מתאימים.


אין מנוס מלהפנות אצבע מאשימה. סטאנוייביץ' הוא זה שבחר את השחקנים והיה לו מספיק זמן. הרי מספרים עליו שהוא יסודי וכבר בדק את שוק השחקנים בשלהי העונה שעברה, מה שמגביר את האשמה בבחירה הנוראית בסגל השחקנים. חוסר היציבות בהרכב הפותח הוא דבר שלא מקובל אפילו בליגת ילדים ג' של מחוז מטה אשר. איך מנהלים ככה בסיס מוצק ובטחון, רק אלוהים וסטאנוייביץ' יודעים.

מי שיושב ביציע העיתונאים יוכל להגיד לכם שהדבר היחיד שמרענן בבחור הסרבי, זו הישירות שלו. הוא לא מפחד לכבס את הכביסה בחוץ, לא חושש מלהגיד טעיתי ולקחת אחריות. הבעיה כרגע היא שזה כבר חוסר אחריות. המועדון במצב הקשה ביותר שלו מאז שנות ה-70 המוקדמות. הכל כ"כ שקוף, וגם אם כל שבוע יעלו 11 שחקנים שונים, השיטה תהיה זהה והקבוצה היריבה תיקח נקודות.

דיברו על עטר, על בנאדו, אבל סטאנוייביץ' עולה על כולם. היה לו זמן, היה לו את התקציב והיה לו את חופש הבחירה. יתרה מכך, הוא זכה לקהל נאמן ותומך, ל- 17,000 מנויים ולשקט שאף אחד לא קיבל ועל אף הכל, הקבוצה במצב של מוות קליני. אם משהו קיצוני לא יקרה בזמן הקרוב מאוד , אפשר לשכוח מקבוצת צמרת ירוקה בשנים הקרובות ולהגמוניה צהובה שתשרוף לנו עמוק בתוך הכבד.

צילום: אורטל דהן זיו


התלות הבלתי הגיונית ביוסי בניון שיבריא ויעשה שינוי, הזויה באותה מידה שאורן זריף ישכנע את האיראנים לרדת מרעיון הגרעין. הקבוצה לא מאומנת, אין מנהיג על הדשא ,השחקנים מבוהלים וההרתעה שהייתה פעם לקבוצה הזו, נעלמה כאילו לא הייתה מעולם. אם משהו לא יקרה ב-24 שעות הקרובות – המועדון המפואר הזה ישלם מחיר יותר מידי יקר

bottom of page