top of page

חלומות על אירופה/ יניב ולדמן

כמה מתוק זה ניצחון בדרבי. בכלל לא משנה אם שער הניצחון הוא שער עצמי או בעיטת דרדרלה מפנדל. העיקר הן שלושת הנקודות והניצחון. היוקרה וההגמוניה ממשיכים להיות ירוקים בחיפה.


במחצית הראשונה היה משחק טוב של הירוקים. הגענו לשלל מצבים וכבשנו שני שערים, למרות שהיינו יכולים עם קצת ריכוז של בניון ועטר לכבוש עוד שניים. מחצית שניה מכבי חיפה נשארה בחדר ההלבשה עד הדקה ה75 בערך, האדומים שלטו ושטפו את המגרש, כבשו פעמיים וקיבינימט, המשחק הטוב מהמחצית הראשונה כמעט התחרבש ונהרס. ריח המהפך המסריח הורגש באוויר. תודה באמת לילד אדום בן 18 שכבש שער עצמי , זר קקטוסים בדרך אליך.

מה שכן, לאורך כל המשחק, היו רגעים של משחק סטטי. שחקנים לא ביצעו שום תנועה, לא לעומק וכמעט לא מהאגפים. במיוחד הצד השמאלי של טוואטחה ועטר. עטר היה חלש מאוד והירבה לאבד כדורים. לדעתי זוהי נקודה שרוני לוי צריך להתעכב עליה ולשים דגש למשחקים הבאים.

גליינור פלט כובש (צילום : אורטל דהן זיו)


בכלל, פורים מתקרב ומכבי חיפה התחפשה במחצית הראשונה לקבוצת צמרת לגיטימית בליגת העלק , ובמחצית השניה התחפשה לקבוצה מתחתית הליגה השניה הידועה בשמה – ״ליגת יום שישי״.

ראוי לגנאי זה חנן ממן שקיבל אדום כאשר תיקל בצורה מגעילה , חריפה ,פראית ומסוכנת את עטאא ג'אבר. תיקול מאחור, על הקרסול, יכל בקלות לגמור לו את הקריירה. אני מקווה שההתאחדות לא תחנון את חנן אלא אף תחמיר ותיתן לו עונש מרתיע. למשל הרחקה לשבעה משחקי ליגה נראה לי כמו עונש הוגן ולגיטימי.

בשבת מתחיל הפלייאוף העליון ואנחנו מתארחים בטדי. המשחקים נגד בית"ר השנה לא ממש האירו לנו פנים ודיי התקשינו מול החבורה הלוחמת של דראפיץ'. אני מקווה מאוד שנחזור מטדי עם שלושת הנקודות אשר חשובות לנו מאוד במאבק על המקום הרביעי שבסופו של דבר, קרוב לוודאי יביא לנו השתתפות באירופה בעונה הבאה. (כמובן שנשאר לנו גם המאבק על הגביע) ואפרופו אירופה, לפי המצב בליגות באירופה כרגע, נראה שיש אחלה קבוצות להגריל שיבואו לבקר בסמי עופר. כמובן שעוד מוקדם לקבוע , אבל תמיד אפשר לפנטז; פוטנציאל בליגה האנגלית – ליברפול, מנצ'סטר יונייטד פוטנציאל בליגה הספרדית – ולנסיה, בילבאו פוטנציאל בליגה האיטלקית – מילאן, לאציו פוטנציאל בליגה הגרמנית – שאלקה, לברקוזן פוטנציאל בליגה הצרפתית – מארסיי, בורדו

אבל עד אז….עוד הרבה מים מזוהמים יעברו בקישון, קודם כל יש לנו את הישורת האחרונה בליגה, השליש האחרון ונקווה להוציא לפחות 30 נקודות מעשרת המשחקים שנותרו. שיהיה לנו בהצלחה ביום שני. ואמוס חיפה !

חנן ממן מקבל אדום! (צילום: אורטל דהן זיו)


[box type="shadow" ]

[/box]

bottom of page