top of page

חן עזרא / ראיון מיוחד

חן עזרא, קשרה של מכבי חיפה העניק ראיון מיוחד ל"יציע ג'" בהנחייתו של רפאל קבסה.

"לא שיחקתי הרבה זמן דקות משמעותיות , נגד מכבי ת"א נכנסתי בצורה מצויינת , אני חושב שנגד בית"ר הייתי טוב מאוד ועזרתי לקבוצה לנצח, אני רק צריך המשכיות" פתח עזרא את דבריו.  "עצם זה שעליתי כמחליף לא גרם לי להתייאש, אני יודע מה אני שווה וידעתי שההזדמנות תגיע." המשיך הקשר. 

התקופה בירוק: "אני תמיד מסתכל איפה אני לא הייתי טוב, נודה באמת, השנים בחיפה מאז שהגעתי לא טובות, זה מועדון גדול שצריך לזכות בתארים ולא עמדנו במשימה. אפשר למצוא אלף תירוצים אבל בשורה התחתונה , נכשלנו. עברו הרבה שחקנים טובים במועדון בשנים האחרונות ואף אחד לא ממש הצליח. תמיד נוצר כדור שלג שלא הצלחנו להתגבר עליו. אני באופן אישי הבאתי את המספרים שלי שהיו טובים ויכלו עזור לזכות בתארים. אני מאמין שאני כן יכול עדיין לעזור לקבוצה לזכות בתארים. – אני לא חושב שאני משחק כמו בשכונה, אני גם שחקן טקטי וגם ממושמע ולא עושה בעיות למאמנים. יש לי המון מה לשפר אבל שחקן בסגנון שלי , צריך להביא את היצירתיות שלי. זה דברים שאי אפשר ללמד"

מועדון גדול. חן עזרא. צילום: האתר הרישמי.


חן עזרא הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים בארץ, הדריבל הנפלא שלו יחד עם המהירות הפכו אותו לאחד השחקנים הכי צבעוניים בליגת העל  "צד שמאל זה הצד המועדף עלי, אבל אלירן עטר משחק שם. מאז בנדו שיחקתי בצד ימין וזה לא פשוט, הייתי צריך להתרגל. זה כמו שתיקח את טל בן חיים ותשים אותו בצד ימין. אבל זה יצא לטובתי כיון שאני היום יודע לשחק גם וגם" בזכות העובדה שעזרא מסוגל לשחק ב-2 האגפים, הוא הפך לשחקן מגוון הרבה יותר, אך "אני עדיין לא ממצה את הפוטנציאל שלי, אני חייב לשפר את ההחלטות שלי לפני מסירות, להיות רגוע. אני עובד על הכל, אני בפחות מ-80 אחוז מהיכולת שלי. " אמר חן. 

עדיין לא ב-80 אחוז מהיכולת. צילום: האתר הרישמי.


ומה לגבי עתידו? לאחורנה קושר עזרא עם מספר מועדונים, גם בארץ וגם בחו"ל, "בנתיים הדברים באוויר וככל הנראה אני אהיה עם כרטיס ביד. יש לי שאיפה ללכת לשחק באירופה בעונה הבאה במיוחד שלא כל יום זוכים להיות עם כרטיס ביד וזה לא שקיבלתי הצעה אמיתית ממכבי חיפה, הם לא דיברו איתי. לפי החוקים אני יכול כבר עכשיו לשחק בקבוצה אחרת . אני כרגע לא רואה את עצמי עונה הבאה משחק בקבוצה אחרת בליגת העל ומקווה שתהיה לי הזכות לשחק בחו"ל.

מילה על טאלב טוואטחה?: "עם רצון ועם חשק הוא המגן מספר 1 בארץ אבל הוא מאוד רגיש והוא עובר תקופה לא קלה".

וככה לסיום, איזו החמצה הייתה לך מול בני סכנין… "התאוששתי מהר ואפילו רוני רוזנטל דיבר איתי על ההחמצה הזו לפני כמה ימים"   [box type="shadow" align="aligncenter" ]

[/box]

bottom of page