top of page

טברנה יוונית

איזה כיף היה אתמול יא אללה, איך מכבי יכולה להביא אותך לטופ אדרנלין של אושר בקטעים האלו. זר לא יבין זאת.

כמה זמן לא היה לנו כזה, ניצחון יוקרתי באירופה שהקבוצה ממול פייבוריטית מוחלטת (יבואו כל המקטינים היום שתפסנו אוליפיאקוס חלשה, כן,זו שלא הפסידה בבית 6 שנים והביאה מאתלטיקו את מגן נבחרת קרואטיה רגע לפני ההתמודדות, כדי להיות בפעם העשרים ומשהו בליגת האלופות) אבל איזה ניצחון, איזו עליונות יא אללה, רביעייה לפרצוף באיצטדיון כזה קשה.

מאזן חוץ היסטורי עלוב של ישראליות באירופה?

בא בכר הגדול עם ה5-3-2 הזה התפור לאתמול ועשה תיקון גם לזה

איזה משחק גדול נתן דולב בימין אתמול,על כל הקו,הגנה והתקפה ובא על שכרו בבישול העצום הזה

ופיירו העוצמתי שתפור על 2 חלוצים (דינדה החטיא כמו אהבל בסוף החצי הראשון,אבל לחץ בלי סוף ומשך מגינים), חוץ מהכניסות והתנועה הטובה בנגיחות של 2 השערים, הגיע כמעט לכל כדור גובה מול החיות שם, שימש יפה כקיר ושמר על כדורים עד הצטרפות

ושרי הקוסם עם הראשון ושהנדס את השני והשלישי

ועלי לב הקבוצה,המנוע, שעושה חיים ב8 מתחילת העונה שנטע מאחוריו ולא כאחרון

והויקינג השוודי, איזה סוס יאור,מחושב,אחראי,לא טועה

וקורנו עם הבישול.

בעיית המגנים(למרות שספציפית אתמול עד שדולב יצא,סונדגרן שיחק בלם), שליוותה אותנו כל החצי עונה השני שנה שעברה,כבר לא תקרה השנה, לא תהיה בעייה של ריווח.

×זרים, הקבוצה הירוקה המדוברת ההיא של שום שתמיד משתתפת בדיון הקבוע של : "מי הירוקה הכי טובה בכל הזמנים", היו לה ישראלים טובים, אבל הכוח שלה היה הזרים העצומים שהתכנסו בה.

עוד חזון למועד,אבל אתמול ראינו 6 זרים במשחק טוב,שאני לא זוכר מתי הפעם האחרונה שזה קרה, תהיה לברק בעיה ברוטציות את מי להושיב בליגה (יאללה יענקלה להפעיל קונקשנים ולעשות את עלי ישראלי כשר).

בכלל כולם היו נהדרים אתמול.

×הקהל, מדברים בלי סוף על המפלצת שהתפתחה כאן שלא שייכת לכדורגל המקומי בכלל ושוב אתמול אלף ומשהו איש באיצטדיון שאוהדי חוץ של קבוצות רבות חוששים להגיע אליו בכלל,מופיעים ונותנים הצגה, הם באו על שכרם בדיוידנד של חוויה חלומית. השארתי לחבר שם הודעה אתמול שפשוט אין כיף כזה.

×בהתכתב עם הסעיף הקודם, מכבי בתרבות הכדורגל הירוקה שנוצרה כאן היא מעל הליגה, בלעדינו אין כאן כלום ושום עניין בביצה הדלוחה המקומי.

לא אנחנו עפים על עצמנו, אלא כל שדר ופרשן אובייקטיבי(הפודיום של יוסיפוביץ' עסק בזה הרבה אחרי המשחק בית הראשון מול אולימפיאקוס) מדבר על זה שזה איצטדיון מלא וגועש של קבוצה דרג ב' לגיטימית באירופה,

תמיד חשבתי שמכבי חיפה עם הפוטנציאל שלה, בניהול עם חזון שרק ישאף לשם, יכולה וצריכה לשאוף למדרגת היווניות,רוזנבורג כזו, בטח להופיע יותר מ2 ההופעות עד כה באלופות, אם זה היה קורה, גם הדיוידנד הכלכלי היה מגיע והיינו מאוד מאוד מתבססים כאן כמו הקבוצות האלו במולדתם.

איבדנו המון נקודות דירוג ודברים יפים שעשינו בעבר באירופה בעשור הכושל,

כחלק מהקו מחשבה שהעשור הזה נטע בנו, שמעתי מחלק מחבריי שנה שעברה: "מה צריך את הקונפרנס הזה? גם ככה לא נעשה שם כלום ב"גביע הטוטו של אירופה" סתם יפריע לנו במירוץ בליגה",

אז עזבו שמקצועית,נראינו בליגה הכי טוב שנה שעברה ישר בתקופה אחרי הבתים שהבאנו לליגת הפח זבל כאן את הקצב משם,

גם בלי קשר,גביע אירופה לא ניקח, אבל אימפריה מקומית כמונו צריכה לשאוף לצעוד כמה שיותר צעדים באירופה לצד הליגה כל שנה (שואפים לדה בסט תמיד,אבל גם טיפוס עוד מדרגה לשלב הבתים האירופי יהיה נהדר השנה, גם קונפרנס שכבר השגנו אתמול אקבל באהבה, אבל אימפריה מקומית כמכבי חיפה חייבת להגיע לשלב בתים כלשהוא מידי שנה)

זו מורשת של אימפריה מקומית, שכבר שזורים ועולים בהיסטוריה שלה כל פעם שיש דיון על המורשת,רגעים כאלו. פסג',יונייטד,פארמה ועוד.

אתמול זה היה צעד נהדר שהזכיר נשכחות שהצטרף אליהם, מקווה שתהיה לו המשכיות בשלב הבא ושום דבר לא יהיה קל

בינתיים? תיהנו. היה כיף אדיר אתמול.



bottom of page