top of page

כוכבי הדרום

איזה כיף לנצח את הקבוצה הזו בדקה ה90 אה?

כבר ראיתם בראש את התסריט הזה שוב שהם גוררים אותנו לפרובוקציות שלהם מחצית שנייה שלא משחקים בה כדורגל ונגמר תיקו או שהם גונבים

ואז בא אצילי מלך הליגה הזו עם המבצע מהצד ופיירו ביום בינוני(גם לא הופעל במחצית הראשונה) שם את הרגל, אבו עביד עוד משך בחולצה, אבל לך תמשוך בחולצה לקיר...

אבל איזו קבוצה מגעילה אה? שלא הולך בכדורגל מול טובים מהם רצים לפרובוקציות תמיד.

כל המלוכלכים ברגיל:

ספורי הרץ לקהלים,שהפעם תכלס עשה לנו טובה וכמו ערס חד אונה בשכונה,בא לסגור חשבון עם סונדגרן דקה אחרי הויכוח, מזל שפיזית נגמר כמו שנגמר, הלך לו על הרגל מאחור שהכדור לא שם.

גלזר הילד כאפות שנהיה לי גנגסטר פתאום

לופס שנופל לי פתאום מכלום כדי להוציא לעלי אדום ברירו ואבו עביד בכל קטטה, הזבל המרכזי שכטר שטוב שלא קפץ על השופט באדום מהספסל

וכנ"ל המאמן שלו,הבכיין ביקום שפעם היה סימפטי ובכה כל המשחק כולל בראיון בסופו משל היה אליהו עופר בשנות ה90 שדופקים את הבאר שבעים תמיד, (אחרי אתמול כן,במשחק שהיה פחות טוב בו מקצועית והשחקנים שלו התנהגו בו כמו חיות כרגיל)

גם הוא יודע ש3 מ9 בליגה שהגדולות לא מאבדות נקודות כמעט זה בעייתי מאוד.

גם החדשים כמובן נדבקים ברוח הקרב:

ראיתם את אליאס שהצליח להוציא את עלי לראשונה בקריירה מהכלים?

אני יודע שהשנאה לגרמנים היסטורית,הייתה ותהיה, אבל בשנים האחרונות בכל משחק ומשחק, מתגבש קטע ביננו לבין הגמלים, מהשחקנים שחיכו על הדשא לרדת במחצית אתמול ועד לקהלים. מלא מלא אמוציות.

נעזוב את הזבל(זה היה כיף הדקה ה90 הזו עליהם נו), קצת כדורגל:

גם במשחק אישי בינוני של הרבה שחקנים, שלטנו מוחלט במחצית הראשונה, אחרי הטעות המסורתית של ג'וש(הפרה קדושה בינוני כבר הרבה זמן)במשחקים גדולים בהתחלה(גול זהה מול הגרמנים בחוץ באותה דקה בחוץ שנה שעברה,גול חאווה בטרנר שנה שעברה וכו), במחצית השנייה כבר לא היה כדורגל כרגיל איתם.

סונדגרן הויקינג שנכנס לקרבות שוחה איתם. שון כרגיל.עוד יום במשרד. עלי בסדר,לא יותר,לא פחות. אצילי סגר עניין אז מה נגיד ופיירו כבר דיברנו בהתחלה שרי ביום לא טוב של חצי מיליון איבודים

ובלטו מעל הממוצע אתמול:

דולב וקורנו(תרגיש טוב מותק) שעשו את כל המשחק משמאל על הגב של שפי במחצית הראשונה

הקפטן שמלבד עוד משחק טוב מאוד מקצועית בדרך חזרה למעלה שלו, המהלך הכי חזק שלו אתמול היה לגשת לגלזר הנודניק שבא לשגע את אצילי בפנדל ולהעיף אותו. ווואלאק הפתיע עם המוב, הפרצוף למך.

נו והשארנו לסוף, לא נפתח פה,אבל הופעה מעוררת תקווה של דילן אה? בכורה טובה מאוד בשביל אחד שעוד לא מכיר את השחקנים בשמות.

ואגב דילן, אם עושים מתישהוא הסבה לwwe, גם התחזקנו מאוד, היו כמה קטעים במהומות שהוא הרים שחקנים מהצווארון והניח אותם במקום אחר וזה עוד אחרי פיירו ולפני הקרנף החדש.

אז, ניצחנו את הקבוצה שמוערכת כמ"ס 3 בליגה, במגרש חוץ קשה מאוד, בתצוגה לא גדולה שלנו ובתקופה(עד נובמבר) של 10000 משחקים בשבוע.

שאפו ענק.

בנפיקה בחוץ בשלישי (איזה מוזר להגיד את זה)

שבוע טוב וירוק שיתחיל.



bottom of page