top of page

להציל את העונה

מאת סער סטרלוביץ' | על איש אחד מיוחד, ומשחק גדול סיטי נגד ברצלונה

לעיתים קרובות אני שואל, מניין קיבלתי את השם "הקון"?שואל אגוארו. ההורים שלו מספרים, על דמות יפנית מצויירת שנהג לצפות בה בטלוויזיה שהיה קטן, למען האמת לדמות קוראים בכלל "kum" איש המערות, והשם קון נדבק בו מכיוון שלא היה יכול לבטא בגיל הזה "קום" אלא רק "קו" או "קון".

גם בזכות הדמיון הרב, באורך השיער, ואיך שהיה סרחיו הקטן מחקה את הריצה של הדמות החביבה עליו, נדבק בו הכינוי עד היום ואפילו מופיע על חולצת המשחק שלו.


הארגנטינאי המוכשר גדל מאז, וכבר עבר לתספורת קצת יותר אופנתית מאשר הרעמה שאפיינה אותו בתחילת הקריירה, אך הצעדים הקטנים והמהירים שלו בדיוק כמו איש המערות שאהב בילדותו נשארו, קל מאוד לאהוב את אגוארו ולהזכיר אותו בנשימה אחת עם החלוצים הגדולים בעולם, ואין ספק שהוא כוכבה הבולט והנוצץ של הסיטיזנס, אך כמו קבוצתו הוא נדבק באפרוריות כלשהיא.

נכון אפשר להאשים את הפציעות הרבות שהוא סובל מהם בשנים האחרונות, במיוחד הפציעה שהוא סחב במונדיאל בברזיל שמנעה ממנו לתת את היכולת הרגילה שלו, אגוארו נראה מתוסכל וכבוי כשעלה בעיקר כמחליף במשחקי האליביסטה, ולא הצליח לעזור לשותפו הקבוע לחדר ליאונל מסי להביא את הגביע, מאוד יכול להיות שעם אגוארו כשיר ההיסטוריה הייתה משתנה וגביע העולם היה מגיע לארגנטינה.

לאגוארו אומנם יש שתי אליפות בפרמייר ליג כשאחת מהם הוא הביא במו רגליו באחד המשחקים הדרמטיים בתולדות הליגה, אך הדבר היחיד שייתן לו את ההכרה האמיתית כאחד הגדולים ואת קפיצת המדרגה שהמועדון שלו משווע לה זה רק הגביע עם האוזניים הגדולות.


אגדה יפנית


נדמה שמנצ'סטר סיטי לא יכולה לקחת בעצמה, היא מרשה לעצמה לשמור על חוסר יציבות קיצוני עם הפסדים הזויים ומחכה שייתנו לה במתנה את התואר במקום לקחת אותו בעצמה, שנה שעברה זה היה דמבה בה ולפני כמה שנים זה היה אלכס פרגוסון שהעניקו לה את האליפות על מגש של כסף.

בליגת האלופות אי אפשר להיות פסיביים ולחכות, בליגת האלופות חייבים לקחת בכוח.

כאן אגוארו נכנס לתמונה, סיטי מגיעה היום עם הגב לקיר למשחק חוץ מול הקבוצה בפורמה הטובה בעולם כרגע, ואגוארו שוב יפגוש את השותף המיתולוגי, סנדק בנו והחבר הקרוב, זה שכבר זכה בהכול ומקומו בהיסטוריה מובטח.


גם אגוארו רוצה לקנות את מקומו בהיסטוריה, ואם בליגת האלופות היה את ה"hall of fame" המפורסם בדיוק כמו ב"NBA" אז אגוארו עדיין לא היה נכנס, חובת ההוכחה עדיין עליו.

מנצ'סטר סיטי צריכה להבין שאין לה מה להפסיד היום, ברצלונה עולה עלייה בכל פרמטר והסיכוי היחידי שלה הוא להעז, לתקוף ואפילו קצת להרביץ, כבר ראינו את אגוארו העונה מנצח לבדו את באיירן מינכן ומכניע בצורה מופתית את השוער הטוב בעולם, בינינו אם הכנעת את נוייר מה הבעייה לתת קטנה לטר שטגן?

עם קצת עזרה מהחברים הוא יוכל לעשות זאת שוב ולהציל את העונה של קבוצתו,  להשתחל בין פיקה למסצ'רנו עם צעדי ה"קון" הקטנים שלו ולתת לסיטי ניצחון היסטורי וחשוב בליגת האלופות, ניצחון ועליית שלב שיכולים להגדיר את העונה שלה מחדש ולהוציא אותה מהבינוניות.

בזה אני בטוח אם יקרה הבלתי ייאמן ו"קון" ידיח את החניכים של אנריקה, בשילוב חוסר העניין המסתמן בליגה, סיטי תוכל לדבר מאוד חזק ואולי גם להביא את הגביע בפעם הראשונה בהיסטוריה לצד הכחול של מנצ'סטר.

bottom of page