top of page

מופע פתיחה

המון המון גאווה במכבי אתמול. כן,נכון,עברו ימי ההפסדים בכבוד, אבל הגיבורים נתנו הכל במשחק בקצב שלא מכירים בכלל במקומותינו, מול קבוצה הרבה יותר איכותית שתוקפת מהר עם המון שחקנים ובשינויי מקום בלתי פוסקים.

כל זה שהמון תנאי פתיחה לא לטובתנו:

משחק שלושה ימים לפני עם ההרכב החזק, במקום מול איזה ריינה/נס ציונה, מול ב"ש בעצימות גבוהה מאוד,

קורנו פצוע מה שדרש שינוי בכל המערך ואלתורים רציניים,מרוב שבכר סומך על סאן

והשחקן הכי חשוב שלנו למשחק הזה נפצע בדקה ה30 וגומר את הסיכוי הנמוך מלכתחילה שלנו,להוציא משהו.

ברק סיכם מצויין: אין דבר כזה הפסד מכובד, אבל גאה בשחקנים שנתנו הכל מול קבוצה הרבה יותר איכותית.

בעמידה בהגנה מבחינת מאמן, נתנו מחצית ראשונה מושלמת בה היריבה הגיעה למצב אחד וירדה מתוסכלת שהקהל שלה שציפה כנראה ל5 במחצית,שורק בוז.

עשינו דברים שקבוצה ישראלית לא עושה באירופה מבחינת הנסיונות ללחוץ גבוה וכן להתחיל משחק מסודר מאחור ולא להרחיק בהיסטריה.

דולב שאמנם היה גדול בשלבים המוקדמים בימין ושיגע את היריבות שם והפסדנו אתמול התקפית, טימטם ותסכל בהגנה את נרס הכוכב שלהם שבא מימין,

דילן נראה רכש עצום נכון לעכשיו וסק במשחק רשמי אחרי 3 חודשים ושיצא המון קדימה לתקוף לעיתים כמו 6,גם נתן הופעת בכורה טובה מוקדם וכו וכו, אבל אם יורשה לי להמר 2 הנפילים האלו ילעסו את ההתקפות בארץ הקודש וירקו את השאריות.

נטע היה שוב טוב מאוד ודניאל הנהדר הכי טוב,

גם עלי היה מצויין עד דקה 30, כיסה כרגיל המון שטח ושחקנים ושנפצע,כבר ברבע שעה מחצית ראשונה הרגשנו יותר פגיעים ובלב ידענו שנקבל. מנחוס גדול.

פאני אגב שהחליף אותו,בניגוד לתחילת השנה שנראה היה שמפרצף, לא שעושה בכוונה, אבל בגלל הפרצוף לימון בתחילתה והמשחקים, פשוט לא בכושר, נראה כבד ובלי אוויר, אפס תיקולים כמעט בזמן משחק שלו, מגיע באיחור בטח לא 8 מנוע, גם בבונוס:ההזדמנות היחידה שלנו בהתקפה אחרי לחץ יפה פיקשש עם המסירה לפיירו שגם כך היה בנבדל.

המשחק ההתקפי היה סיפור אחר, קודם כל יש את סיפור דינדה-אצילי. שגיא כהן עם האג'נדה החברתית נגד אצילי בלבל במח הרבה אתמול לכאורה בענייני כדורגל, אבל זה היה חצי נכון: דין שבהלם מוחלט התקפית ופחות שחקן,גם לא כזה לחץ הפעם שהכדור לא אצלנו ואם כבר לחץ,עשה זאת בכלל ששיחק בשמאל על צד ימין שלהם,לא הצד ממנו התחילו הגולים. אצילי לא היה קשור בשום צורה לגולים שקיבלנו,שהראשון קשור לבלמים ולתיאום והשני מאלוהים.

מה שכן נכון,זה ששחקן הליגה הכי טוב בישראל בזכות הכישרון שנולד איתו, קבוע באירופה נראה כאילו חסרות לו עוד כמה שניות מחשבה מהירה כדי לבצע בהתקפה ואגרסיביות. נראה בסלואו מושן.

גם שרי שבניגוד אליו,כן נתן שואו באירופה בעבר, למרות המון תנועה בלי כדור, היה חלש ולא מדוייק בדיוק כמו בשבת מול ב"ש ובלעדיו לחלק ההתקפי קשה מאוד.

את פיירו שבפעמים המעטות שהפעילו בארוך, עשה חיים קשים כרגיל בהתשה גם לבלמים שלהם, הפעילו מעט מידי.

לסיכום: עמידה הגנתית טובה מאוד מחצית ראשונה עד עלי ולמרות החיסרון המשמעותי של קורנו ובלם שנזרק למים לראשונה ולא ראה כדור מסוף שנה שעברה,

התקפית? קצת מדאיג שכמו בקמפיין הקודם, ברמות האלו, קבוצה סופר התקפית כמונו ברמת הליגה והשלבים הקודמים באירופה, לא מצליחה להגיע למצבים בכלל. נקווה שבעקומת למידה(ברק והצוות שלו אדירים) זה ישתפר.

×כואב הלב על צוף ומקווה שהפציעה של עלי לא חמורה כמו שאומרים. חייבים עיבוי ב6,

ג'אבר פצוע לעוד תקופה פאני לא בכושר ועלי ונטע בקצב של משחקים כמו אתמול שהרגיש כמו 4 בליגה, יגמרו את העונה מוקדם מהצפוי. מול נס ציונה למשל בשבת, היה קלאסי לפתוח עם גוני נאור כזה ופאני ולתת לשניהם מנוחה, אבל אין אופציה כזו כרגע.

×לא יודע,אם עמדת השידור ישבה בתוך היציע של מכבי אתמול, אבל כל השידור שמעו רק אותם. הקהל והקהילה הירוקה, הם חלק בלתי נפרד מהשושלת הנוכחית הנהדרת של מכבי.

×חוץ מזה, באו מאתמול כל ליצני הרשת הירוקים מקנאה, שהיו מתים להיות שם אתמול וקשקשו על ה0-0-0 הבא בתור.

על הזין שלי, קודם כל יש לי איזו אמונה בקבוצה המיוחדת הספציפית הזו,שזה לא יקרה, כמו שברק אמר אתמול בסוף המשחק ש"עוד נוציא כאן" וגם אם כן יקרה חלילה, so what? זו הקצפת שכולם היו מתים לשחות בה ואוכלים את הלב מהצד,

אני יכול רק לבקש מהקבוצה שלי לתת את המקסימום כמו גברים ואת זה הם עשו אתמול.

אני חושב שהתחושת אכזבה הקטנה שיש לחלקנו איפשהוא בלב שגוברת על הלוגיקה (בארסה הפסידה שם 3-0 שנה שעברה במחזור הראשון של האלופות), נובעת רק מכמה אנחנו מעריכים את הקבוצה הנהדרת הנוכחית מבחינת כדורגל ואופי.

הלאה, עם הפנים ללחם והחמאה בשבת מול נס ציונה



bottom of page