top of page

מכבי חיפה לאן / רונן לב

טור על מכבי חיפה החדשה, אצטדיון חדש , מאמן חדש , אווירה חדשה. מכבי חיפה מודל 14-15 היא תעלומה , הבעלים יעקב שחר משדר רצון לבניית קבוצה שתהווה יריב ראוי למכבי תל-אביב על התואר , החתמה של מאמן זר אלכסנדר סטונוייוביץ' , יוסי בניון הגדול נחת בכסף גדול , שוער נבחרת סרביה ולדימיר סטויקוביץ נכון לכתיבת טור זה, אלה הם השמות שנחתו , נוסיף על כך אצטדיון סמי עופר החדש… אך עדיין גם השמות שנחתו בגדר תעלומה.

יוסי בניון הוא יוסי בניון שחקן גדול קריירה גדולה ואין על כך עוררין , השאלה הגדולה האם יכול להיות בניון לחיפה כמו זהבי לצהובים , התשובה כפי הנראה לא… יוסי בניון מעבר למהלך שיווקי של מועדון מכבי חיפה הוא שחקן שקשה לדעת מה חיפה יקבלו ממנו העונה.

מהלך חכם של הבעלים יעקב שחר היא הבאתו של מאמן זר לחיפה נכון לא מאמן עם רזומה כזה עשיר ואין מושג עם יצליח אבל הגיע מאמן חף מקשרים אישיים כזה שמסתכל על המועדון והשחקנים בעין שווה , לכן היה לו קל לשחרר אגדה כמו יניב קטן , יניב קטן דמות ומושא להערצה אצל אוהדי הקבוצה לא חלם בחלומות הכי שחורים שלו למצוא את עצמו העונה מחוץ לחיפה במיוחד לפספס את ההזדמנות לשחק באצטדיון החדש.

ברור שמכבי חיפה צריכה להתחזק בעוד כל מיני עמדות במגרש ואני מאמין שהיא תעשה את זה , אבל ניכר שבמועדון קורים דברים טובים , שקט תעשייתי ואפילו השחרור של יניב קטן עבר בשקט יחסי. האוהדים של של חיפה שבשנים האחרונות מגלים בגרות יוצאת דופן ובשנה שעברה ליוו את קבוצתם למגרשי חוץ בהמוניהם למרות שלא היה לחיפה על מה לשחק מוכיחים שיש בחיפה קהל בוגר.

מעיב עניין הקהל מול טאווטחה בעיה שהבעלים יעקב שחר מנסה לפתור, הקהל של חיפה לא יסתפק השנה בקבוצה מדשדשת , צפי המנויים עומד על 12 אלף שיא כל הזמנים בחיפה ופחות מתואר גביע או אליפות , מלחמה על האליפות מול מכבי תל אביב יהווה כישלון עבור המועדון. אם יש זמן למכבי חיפה לחזור לצמרת הגבוה , הרי שזה הזמן הנכון אצטדיון חדש ונחשב בכל קנה מידה, קהל שיגיע בהמוניו והם לא משחקים באירופה דבר שיפנה לקבוצה כוחות להתמודד בליגה מול קבוצות הצמרת שכן ישחקו באירופה.

זה הזמן הירוק.


סמי עופר – מתקן מרשים ביותר

bottom of page