top of page

מסיבת התחפושות של עולם הספורט

מאת מוטלה רפלד | לא מתיימר לכתוב עוד מגילה (חכו לסוף) אז יאללה, לעניין

במקום הראשון (והרביעי) ארסנל – מתחפשת לקבוצה בריאה הייתי מת לראות את ארסנל מתחפשת לווינרית, אבל זה חג שמתחפשים בו, לא מבקשים משאלות מוגזמות. אז הלכתי על קבוצה בריאה. ויודעים מה? לולא הפציעות המטורפות, תסתכלו על זה רגע: אוזיל, אלכסיס, וולקוט, סנטי, אוקס, ג'ירו בכושרו הנוכחי, ראמזי, דני וולבק, קוקלאן שמסתבר כהברקה ראשונה של ונגר מאז ימי השיער האפור, כל אלה כשירים בו זמנית לא שווים טיפה יותר? אולי אפילו ווינריות? התשובות אצל יאניק פריירה קרסקו. סעמק, איזה גול, כ"כ מתאים לארסנל לנצח 2:0 בגומלין ולעוף.


במקום השני: פיפ"א – מתחפשת לארגון המאפיה שמנהלת את הכדורגל העולמי, זו שלידה ישראל ביתנו נראית ארגון צדקה, תתארו לכם לרגע שבלאטר היה עם גרם של שכל, לשופטים היה מותר להיעזר בהילוכים חוזרים, מונדיאלים לא היו נמכרים בסוג של מכרזי שחיתות למדינות כדורגל לא אטרקטיביות, התארים האישיים לא היו דואופול של מסי – רונאלדו והיו מתעסקים טיפה בלהפוך את הכדורגל ליותר מודרני במקום לאנוס את הקרב בין מסי-רונאלדו/בארסה-ריאל – והנה לכם ענף יותר מעניין. בינתיים סבא בלאטר המושחת והחרמן ימשיך להגיד שנשים צריכות לשחק כדורגל במדים יותר מחמיאים ושהוא מעדיף את מסי. שיהיה. אולי הבחירות שם ישנו משהו.(והן לא, בדיוק כמו בארץ)

במקום השלישי  הסרייה א' – לליגה מעניינת – די כבר! 4 שנים. כמה דברים קורים ב-4 שנים? הייתי אז בכיתה ט', מודה ששמחתי בשביל יובה שחוזרת לקדמת הבמה ולוקחת שוב אליפות.

אבל 4 שנים ברצף לזכות בסקודטו בצורה כ"כ לא משכנעת? מבאס ומשעמם. עזבו את זה רגע, זה נובע מחוסר יכולת של היריבות להתמודד עם יובה ככל הנראה, כל הליגה הזאת נהיית משעממת מרגע לרגע, מישהו יודע כמה נגמר הדרבי של רומא או של מילאנו השנה? יפה.

זה כבר לא מעניין. אינסייניה, פלורנצי, אימובילה שהלך לדורטומונד, דסטרו שכבר ברח מרומא היישר לברלוסקוני – אף אחד לא פורח, המועדונים הגדולים מתרסקים, ולפעמים זה נראה שיובה מתחננת שייקחו ממנה את התואר, כמו הילד שכל הזמן מנצח ואף אחד לא רוצה לשחק איתו, הבעיה שכשהוא הוא יוצא מהשכונה הוא מקבל בראש. הלוואי והליגה האיטלקית תחזור להיות מעניינת מתישהו. תעדכנו אותנו כשקורה שם משהו שהוא לא פאולו דיאבלה (וגם הוא רוצה לשחות לברצלונה)

כמעט נכנסו לרשימה: מכבי חיפה לקבוצת פלייאוף:(גם רגל וגם סל)

מהראן ראדי לשחקן הרכב

רוג'ר פדרר לאנושי

גליל לקבוצת כדורסל

וקבלו בונוס – מגילה של עולם הספורט:

בגתן ותרש – מדליפים

ושתי ואסתר – חילופי מאמנים

מרדכי היהודי – ספונסר

פור – הגרלת הצ'מפיונס

שק ואפר – תלבושת שלישית

עשרת בני המן – 10 שחקני שדה

הודו ועד כוש – מזרח ומערב ב-NBA

חרבונא – השתתף במהלך

חג שמח!

bottom of page