top of page

על שנאת חינם ומלחמת אחים

מאת ספי סמואל| מותר שהדעות יהיו חלוקות, מותר לא להסכים אחד עם השני אבל להתנהג כמו אנשי מערות ולהרים ידיים? למה מחכים? שמישהו יחטוף גרזן בראש?

היכולת החלשה של שחקני מכבי חיפה כנראה שהחלה להשפיע גם על קהל האוהדים שלה. עד היום הקהל התנהג כגוש אחד אבל לאחר שריקת הסיום במשחק נגד מכבי פ"ת החלה התפרעות ואלימות בקרב אוהדי הירוקים. אולטרס בויז, כך הם קוראים לעצמם, קבוצת האוהדים שלא הפסיקה לקלל את יוסי בניון ולשרוק בוז לכל הגיעה שלו בכדור, אפילו הם השקיעו בתפאורה והביאה שלט קטן.

אתם פשוט מביישים את הסמל ולא בגלל שקראתם לעצמכם בשם של להקת בנים מהMTV, גם לא בגלל השלט בגנותו של הקפטן שלכם שנתן לכם כל כך הרבה במהלך השנים. קצת בגלל שבמקום לדחוף את השחקנים שלכם בזמן המשחק, אתם דואגים להוריד להם את הבטחון עם קללות ושאר ירקות.


צילום: מכבי חיפה דף הפייסבוק הרשמי.


אתם בושה גדולה בעיקר בגלל שהתפרעתם בסיום המשחק והרמתם ידיים על אוהדים שחושבים אחרת מכם, שמעודדים את הקפטן, אתם בושה בעיקר שדחפתם מבוגר בן 60 שנפל לרצפה ונחבל בגלל ההתנהגות האלימה שלכם! אתם רוצים להביע דעה? עשו זאת בצורה לגיטימית, קבלו את זה שלא כולם חושבים כמוכם.

אני קורא לקבוצה לסמן את אותם "אולטרא גיים בויז" ולדאוג להעביר למשטרה כל התנהגות אלימה שקוראת ביציעים. זו יכולה להיות רק ההתחלה ומישהו עלול לשלם בדם.

bottom of page