top of page

קבוצה קט(א)לנית

מאת סמדר ישראל| שמדברים על קבוצות גדולות, יש המון קבוצות שאפשר להעיד עליהם כגדולות , אבל מה בעצם עושה קבוצה כל כך גדולה וטובה?

השחקנים, המאמן, טקטיקת המשחק, והכי חשוב הנשמה. מי שראה לאחרונה את "הקלאסיקו" הספרדי בין ריאל מדריד לברצלונה, הבין שברצלונה היא מלאת כישרון, מדוייקת, מסודרת ומלאת נשמה. במהלך המשחק הראתה ברצלונה שהיא באה כדי לנצח, נקודה. זה התחיל עם גול של סוארס , שאותו בישל לא אחר מסרג'יו רוברטו, שנחשב כתגלית מפתיעה בברצלונה.

וברצלונה לא עצרה כאן , והיא המשיכה ל"רקד" במגרשה של ריאל מדריד, וגולים נוספים הוכנסו ע"י ניימאר, אינייסטה ( שהכניס שער מופלא) , ושוב סוארס. אנריקה מוכיח שוב את מעמדו כמאמן מקצועי וטוב, ועושה את עבודתו בצורה מצוינת. לתבוסה הזאת אף אחד לא ציפה, ברצלונה נראתה טוב מתמיד והזכירה את ברצלונה של ימי פפ גווארדיולה.


כל ה"ההצגה" המופלאה הזאת הייתה ללא ליאו מסי שחזר מפציעה ונכנס רק במחצית השנייה. ניימאר וסוארס ביחד בהתקפה  מצליחים לספק את הסחורה, ולהגיע לנתונים מרשימים, אינייסטה נראתה טוב מתמיד, ובראבו הוכיח שוב שהוא השוער הכי טוב בספרד.כל זה נכון גם לגבי המשחק האחרון של ברצלונה בליגת אלופות מול רומא, ברצלונה נראתה כמי שרוצה ללכת על כל הקופה שוב, לאחר שהביסה את רומא 6:1 במשחק פנומנאלי.

וכמובן בל נשכח שליאו מסי שיחק משחק מלא, ונראה כאילו מעולם לא היה פצוע , ועשה מה שהוא יודע לעשות הכי טוב במגרש. אין כל ספק שברצלונה היא אחת הקבוצות הטובות בעולם, והיא מספקת לאוהדיה, ולכל אוהדי הכדורגל  את " ההצגה הכי טובה בעיר" ומוכיחה שגם כשהיא מועדת היא קמה.

אך ללא ספק אם ברצלונה תמשיך ביכולת המדהימה הזאת, היא עוד יכולה שוב להפתיע, כשלפנינו עונה מלאת הפתעות ושינויים, ואין לדעת מה יקרה הלאה. אך כפי שזה נראה ברצלונה בדרך הנכונה, ואנחנו כאוהדי כדורגל נהנים ממחזה מרהיב בקטאלנית.

bottom of page