top of page

קרב עליון

 מאת: אמיתי דואק| הקרב על הפלייאוף העליון הפגיש בין הפועל רעננה לעירוני קריית שמונה, המשחק הסתיים בתוצאה 1-1. 

הפועל רעננה הגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים לשתי ה"גדולות" של הליגה: מכבי תל אביב והפועל באר שבע, וקיוותה להישאר בפלייאוף העליון. החדשות המפתיעות שהגיעו מכיוונה היו אי הכללתו של יובל שבתאי בסגל המשחק.

מנגד עירוני קריית שמונה הגיעה למשחק לאחר ניצחון 3-0 על מכבי נתניה וקיוותה לעלות לפלייאוף העליון, כשבהרכב הקבוצה פתח החלוץ החדש מאוריסיו.

המשחק נפתח בצורה מפוזרת מצד 2 הקבוצות, עד שלבסוף אופיר מזרחי מקריית שמונה הבקיע את השער הראשון. הפועל רעננה הראתה מחויבות ומשחק לחימה נהדר, והצליחה להשוות את התוצאה מרגלי ממאדו צ'אם לקראת סוף המחצית הראשונה.

פשוט כוכב. מזרחי. צילום: ברני ארדוב.


המחצית השנייה התנהלה ברובה בצד המגרש של הפועל רעננה, הרבה בגלל הרחקתו של בלמה הצעיר של רעננה דודי תירם בדקה ה-54. לבסוף לאחר החמצות מסמרות שיער דווקא של רעננה לקראת הסיום, המשחק הסתיים בתיקו 1. רעננה הראתה יכולות הגנתיות טובות, אבל הדבר שבלט לעין הוא חוסר המחץ בהתקפה, מה שיכול להסביר את ההתעניינות הרבה של הקבוצה בשחקן שחר הירש.

בסיום המשחק, מאמן הפועל רעננה חיים סילבס נראה מרוצה מהתוצאה ואמר: " לפי איך שהתפתח המשחק, ברור שאני יוצא מרוצה מהתוצאה". לגבי שחר הירש אמר המאמן שהם במשא ומתן מתקדם עם מכבי חיפה, הם מאוד רוצים את שחר הירש, וגם הוא רוצה להגיע אליהם.

קבע את תוצאת המשחק. צ'אם. צילום: ברני ארדוב.


לגבי אי שיתופו של יובל שבתאי אמר סילבס: "יובל שבתאי החל מגעים עם המועדון שלנו בשבועות האחרונים, אבל נכנסו עוד קבוצות אחרות לתמונה, ואני הרגשתי שמבחינת ההכנה שלו למשחק שלא באשמתו או שכן באשמתו, הוא לא יכול להכין את עצמו למשחק מבחינה מנטאלית כמו שאני דורש מהשחקנים שלי".

מהצד השני מאמן עירוני קריית שמונה סלאח חסארמה נראה מאוכזב מהתוצאה בייחוד לאחר שהם הובילו והחמיצו מספר מצבים ואמר: "פתחנו את המשחק טוב, הובלנו 1-0 וגם במחצית השנייה הורחק להם שחקן, היינו ביתרון מספרי, הגענו לכמה הזדמנויות, אבל עדיין זה לא מספיק. ומה עוד שספגנו גול גם מטעות שלנו וחבל מאוד, אנחנו יוצאים מאוד מאוכזבים מהמשחק הזה".

לגבי החלוץ החדש מאוריסיו נשאל המאמן האם הוא יושאל או שיישאר בקבוצה ואמר:" הוא מרשים אותנו באימונים ועוד שבוע נחליט". על חיזוק אמר חסארמה שהם חושבים לצרף ישראלי אחד או שניים אבל לא ידוע באיזו עמדה, מכיוון שהם עדיין לא יודעים את מי ישחררו.

כותב הטור היננו תלמיד במכללת "ספורט פאנל" בניהולו המקצועי של נדב יעקובי. 

bottom of page