top of page

קשוח אבל אפשרי / זוהר זליג

RC שטרסבורג סיימה את העונה שעברה במקום ה 11 בליגה הצרפתית, ומשחקת באירופה כי זכתה בגביע הליגה הצרפתי שזה כמו גביע הטוטו אצלנו רק עם פרס יוקרתי לזוכה.

מבחינה טקטית הצרפתים משחקים באופן קבוע במערך 3-5-2 כשהמגנים תוקפים כל הזמן.

שחקנים בולטים :

מספר 1 – השוער מץ סלס, השוער השלישי של נבחרת בלגיה נתן עונה גדולה ונבחר לשחקן העונה של הקבוצה.

מספר 27 – שחקן כנף ימין קני ללה, מלך הבישולים של הקבוצה בעונה שעברה עם 9 בישולים , מבוקש ע"י קבוצות בכירות יותר באירופה,המאמן הודיע רשמית כי המגן ללה לא יהיה בסגל הערב בגלל פציעה, אמור להיות כשיר לגומלין

מספר 25 – החלוץ לודוביק אז'ורק, חלוץ ענק (1.97) ופיזי מאוד, כבש בעונה שעברה 9 גולים וגם הוא כבר מעורר עניין בקבוצות אחרות.

מספר 26 – אדריין תומאסון, הפליימייקר של הקבצה ,שחקן טכני מאוד,בישל 8 שערים בעונה שעברה.

מספר 12 – החלוץ הדרום אפריקאי לבו מוטיבה, מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה עם 10 שערים, דווקא באליפות אפריקה איכזב ולא כבש,שחקן פיזי מאוד. מוטיבה לא יהיה בסגל כי הוא עדיין בחופשה אחרי שהיה באליפות אפריקה עם נבחרתו דרום אפריקה.

מספר 13 – הבלם סטפן מיטרוביץ', קפטן הקבוצה ובלם נבחרת סרביה, חברו של רמי גרשון מימי גנט הבלגית, אז שיחקו הרבה ביחד אחד ליד השני.

מספר 18 – הקשר האחורי איברהימה סיסוקו, שחקן הנבחרת הצעירה של צרפת, קשר גדול מאוד (1.93) רק בן 21, צפוי לעבור לקבוצות בכירות תוך שנה-שנתיים. לא יהיה בסגל כי הוא עדיין בחופשה אחרי שהיה הקיץ באליפות אירופה U-21

הצרפתים קיימו 2 משחקי אימון לקראת המפגש מולנו : ניצחו את פ.צ ציריך 1-2 וניצחו את סטנדרד ליאז' 0-2

ובמשחק ההכנה האחרון שלהם מול טולוז ניצחו בתוצאה 3:1.

לסיסוקו ומוטיבה יש מחליפים מצוינים וחסרונם פחות יורגש, במקומם ישחקו ז'ונס מרטן בקישור, שחקן מוכר בצרפת שהיה גם בבטיס סביליה, ובהתקפה ישחק נונו דה קוסטה חלוץ מאוד מהיר. החיסרון המשמעותי הוא ללה, גם בגלל שהוא ברמה גבוהה וגם בגלל שהמחליף שלו משמעותית פחות טוב, איסמעיל אנבה שחקן בן 20 חסר ניסיון בליגה הצרפתית.


על פניו נראה שאין הרבה סיכויים אבל חשוב לזכור שהקבוצות מהליגות האלה, לא נמצאות בתחילת חודש אוגוסט באותו כושר של אמצע העונה ובנוסף נוטות לזלזל ביריבות נחותות מהן.

לפני שנתיים בורדו הודחה במוקדמות ע"י וידאוטון ההונגרית ולפני 3 שנים ליל הודחה ע"י גבאלה מאזרבייג'ן. גם בורדו וגם ליל קבוצות יותר טובות משטרסבורג, תמיד יש הפתעות בסיבובים האלה,אז למה לא אנחנו הפעם

😉

חלץ ענק מימדים (לודוביק אז'ורק)

bottom of page