top of page

שוקרן יא מכבי!

חמישה כובשים, שישה שערים ושבעה ניצחונות רצופים. זאת תמצית העונה של מכבי חיפה עם עוד ניצחון סוחף בכיכובם של עומר אצילי ודולב חזיזה. הירוקים השיגו את הניצחון הגדול ביותר בעידן ברק בכר עם 6-0 מוחץ על בני סכנין. אין ספק שמכבי מגיעים מוכנים לקראת המשחק נגד הצהובים במחזור הבא.


מכבי שלטה במשחק באופן מוחלט, עם 66% החזקת כדור. המחצית ראשונה חתומה על פרופסור גיא וייזנגר. תורת התרגילים שלו במצבים נייחים הולידו שני שערים. שער של עופרי ארד בתרגיל קרן ועוד שער של חזיזה לאחר בישול מושלם של עומר אצילי, שהתחיל גם הוא בתרגיל הוצאת חוץ. שני השערים הראשונים נכבשו ב15 הדקות הראשונות של המשחק בהפרש של 161 שניות בלבד.


גיא ויזינגר (צילום- ניב כהן)

למרות הקסמים של צ׳ארון שרי והקטלניות של עומר אצילי, דווקא דולב חזיזה תפס לנו את העין היום. חזיזה סיים את המשחק עם שער ושני בישולים, 82% מסירות מדויקות ושלוש מסירות מפתח. מעבר לכך, חזיזה לא הפסיק לרוץ והוסיף חמישה חילוצי כדור והיה בורג חשוב בבניית משחק הלחץ וההגנה של מכבי.


הקישור של מכבי חיפה בהנהגתו של עלי מוחמד ממשיך להוכיח כמה הוא דומיננטי ונותן למכבי את השליטה במרכז המגרש. עלי מוחמד מסיים את המשחק עם 98% מסירות מדויקות, אפס איבודי כדור ו100% כדרורים מוצלחים. היכולת של מוחמד רק מחזקת את השאלה, מה יקרה כאשר הקפטן נטע לביא יחזור ?


עומר אצילי סיים את המשחק עם צמד שערים ובישולים וביסס את עצמו כמלך שערי הליגה עם 11 שערים, כאשר שוב הפגין את הדומיננטיות שלו על הדשא. השחקן הטוב בליגה?. מנגד, דין דוד לא הצליח להמשיך את יכולתו הטובה מהמשחקים האחרונים. החלוץ סיים בלי בעיטות לשער, והיה נראה מנותק מהתקפת מכבי. האם דינדה לא הגיע היום?, או שאצילי וחזיזה פשוט שכחו לשתף אותו ?


שבוע הבא מכבי תארח את הצהובים מתל אביב למשחק שכל כך חיכינו לו. הירוקים מגיעים בכושר מצוין עם שבעה ניצחונות רצופים, ואין ספק שהמשחק הזה רק יוסיף לביטחון שהולך וגובר. האם סוף סוף ננצח את הצהובים?

מכבי חוגגת בנתניה ( צילום- ניב כהן)

bottom of page