top of page

שחקנים שכונה / שמעון גילור

ירדן שועה הוא למיטב זכרוני החלוץ השישי שהחל את דרכו בבוגרים בקבוצת בני יהודה, שמגיע אלינו. מעניין לראות את המאזן של הכתומים לשעבר כאשר לבשו את המדים הירוקיםהשחקןמס. עונות אצלנוהופעות בליגהשערים בליגהמשה אייזנברג1257אלון מזרחי49163חזי שירזי25118חיים רביבו35743אלירן עטר46523

הממוצע של יוצאי שכונת התקווה אצלנו עומד על שער לכל 1.87 משחקים. אני חותם על המספר הזה בשתי ידיים. השאלה היא האם שועה מסוגל להתקרב למספרים הללו ? ימים יגידו.

חיים רביבו עם 43 שערי ליגה (צילום: האתר הרשמי)


  1. ידידי רפאל קבסה, אמר כשההולנדים עזבו, שיענקל'ה שחר חזר להיות המנהל המקצועי של מכבי חיפה. למרות שסנונית אחת עדיין אינה מבשרת את בוא האביב, כך זה נראה. וגם בעניין הזה, רק במבחן הזמן (ייתכן שבימים או בשעות הקרובות תהיינה הפתעות נוספות) נוכל לדעת אם אכן זהו המצב וחשוב מכך, האם זה מה שיחזיר אותנו לצמרת הכדורגל בארץ.

הנסיך של בני יהודה הגיע לעונה ולקח דאבל (צילום: האתר הרשמי)


  1. עוד בטרם נפוצה לה הידיעה, כבר כתבו לי אוהדים רבים: "מה יהיה עכשיו עם עוואד ? ". ותשובתי לכולם היא אחת: שיתמודד. אם הוא מספיק חזק מנטלית ומספיק איכותי ככדורגלן, תימצא הדרך לשלב את שניהם. רוצים דוגמאות מהעבר ? בבקשה: סלקטר, רוזנטל וצדוק מלכה לא נפגעו מבואו של ארמלי. להיפך זה רק עזר להם. ארביטמן וחמד לא נפגעו מהבאתו של דבאלשוילי. גם הם רק נבנו מנוכחותו. אם עוואד רוצה עצה קטנה ממני הרי היא זו : קח לך מאמן אישי (למשל האווירון), תתאמן הרבה, תשתפר בניצול מצבים (לדעתי מוחמד עוואד מבקיע 1:10 +-) ואז השמים הם הגבול. אם תתבכיין ותכנס לדכאון, סופך יהיה בקבוצות (בלי חלילה לזלזל) כמו חדרה, רעננה, סכנין וזה לא מה שאתה רוצה

עוואד, קח דוגמא מהאווירון (צילום: האתר הרשמי)


  1. ואחרי כל זה , אין קשר ולא נסוגתי מילימטר מבקשתי/דרישתי שמר יעקב שחר יצא ל"פרונט", ידבר אלינו האוהדים וייתן לנו אופק. גם אם בימים הקרובים יסתבר שמ"לכלוכית" נהיינו ל"סינדרלה" , היום שבו נהיה בעידן פוסט יענקל'ה אינו רחוק ואנחנו זכאים לדעת מה התכנית ליום שאחרי. אנחנו נהיה כאן גם כשזה יתרחש.

יענקלה חוזר? (צילום: האתר הרשמי)


bottom of page