top of page

שקט בקהל!

מאת: אייל לוי| למצוא מאמן שיסיים עונה שלמה בסכנין כבר שנים זה משימה שמוגדרת כמעט בלתי אפשרית, מעמדו של אלי כהן היה כבר זמן מה מעורער (לא בשל תפקודו הקצועי פרופר), אבל למרות כל אלה מה שהיה יום שישי כבר חצה את כל הגבולות. יום לפני משחק ,קיבל אלי כהן הודעה כי הוא מסיים את דרכו במועדון, אחת הסיבות , זה אי שיתופו של השוער מחמוד קנדיל והעדפת רן קדוש על פניו, מה שכמובן עיצבן עד מאוד חלק מהאנשים הסובבים סביב הקבוצה, שהחלו לטפטף אט אט רעל עד שהגיעו למבוקשם, פיטורו של אלי כהן.

אתמול, כאשר הקבוצה הגיעה לנתניה למשחק חוץ מול הפועל רעננה ,לאור הרוב היחסי של אוהדי סכנין מול אוהדי רעננה , אפשר היה לנחש כי מדובר במשחק בית של סכנין. כ-800 אוהדים הגיעו לרעננה , מתוכם כ-600 של סכנין, שכמובן באו לצפות בקבוצתם לאחר עידן אלי כהן.האווירה הייתה כמו בחתונה , האוהדים שרו כל הדרך אל היציע ,ואז התחיל המשחק. כבר אחרי האיבוד כדור הראשון היה אפשר להרגיש את המתח בקרב האוהדים, מה שהעלה שאלה קצת עצבה ,מה עדיף , האווירה ההמונית של קהל הסובבים סביב סכנין או השקט של רעננה. לפחות לפי הנראה לעין לאור יכולת שתי הקבוצות אתמול, ללא ספק השקט שברעננה.

חיים סילבס. עוד ניצחון לרעננה. צילום: עודד קרני.


בדקה ה-73 קיבל חולץ רעננה קנאגווה מסירת ראש מברק בדש, ניצל טעות ענקית של מחמוד קנדיל (שלמרות דבריו של קוטר בסוף המשחק , נראה כי עלה בהחלטת ההנהלה) וכבש את הראשון לרעננה.אמנם זה ישמע קצת אירוני, אבל את הלחץ בקרב סכנין שמעו יותר מאת חגיגות רעננה. כ-5 דקות מאוחר יותר קיבל ברק בדש הזדמנות להכפיל את התוצאה , אך התבלבל ובעט ישר לזרועותיו של קנדיל, שהציל מעט מכבודו. בדקות האחרונות של המשחק סכנין עוד ניסתה מספר פעמים להשוות את התוצאה אך ללא הועיל, בסיום 1-0 לרעננה, שקבע, שלפחות היום , השקט ניצח את הסערה. כאשר נשאל חיים סילבס בסיום על מטרותיו להמשך העונה ענה כי קבוצתו צריכה לבוא צנועה ולצאת גדולה מכל משחק, תשובתו היא בעצם ההדגש לרעננה , שהפוך מסכנין, באה קטנה ויוצאת גדולה.

כותב הטור היננו תלמיד במכללת "ספורט פאנל" בניהולו המקצועי של נדב יעקובי.

bottom of page