top of page

ששת הקורבנות בפסטיבל של יעקב שחר

הכשלון המהדהד ב-6 העונות האחרונות במכבי חיפה לא פסח על המאמנים ולראיה רשימה לא מבוטלת שעברה שם: ראובן עטר, אלכסנדר סטנויוביץ, מרקו בלבול, אריק בנאדו ואלישע לוי. והנה גם רוני לוי עושה את דרכו החוצה מהכרמל.

יענקלה שחר. אחראי על הפיאסקו בירוק (האתר הרשמי של מכבי חיפה)


כל המאמנים האלה ניסו לבנות סגל מספיק טוב, כדי להביא לכרמל את מה שהאוהדים כל כך רוצים-  זכייה באליפות או בכלל בכל התארים. הכשלון העיקרי בכרמל הוא שיעקב שחר לא ניסה אפילו להתחרות במכבי תל אביב וכאשר הצהובים הביאו את קרויף בעצם הכל נטה לטובתה. מכבי חיפה  ובעיקר שחר, שלא ניסה להתחרות במיץ' גולדהאר  ובכסף שלו.  בכל שנה במכבי חיפה, יעקב שחר יוצא בהצהרות לגבי העונה שתהיה, אבל הוא לא מבין שעם כל הכבוד אליו הוא לא ממש מצליח בכך. בחירת השחקנים במכבי חיפה היא כל כך לא נכונה.  לירוקים  יש מחלה כרונית, של מאמנים שעושים את דרכם החוצה. הסגל של מכבי חיפה בכל עונה יותר גרוע מהשני וניתן לראות שרק עכשיו במכבי חיפה בחרו מנהל מקצועי חדש. זה היה ברור שכאשר רוני לוי סיים את דרכו,  קרלסן יהיה האוטוריטה היחידה במכבי חיפה, והאם הוא יבחר את המאמן הראוי הבא של מכבי חיפה? כי כרגע זה לא נראה ככה,  לאחר הכשלון באירופה כבר לא נראה שיהיה משהו חדש העונה.

רוני לוי. הבין שמה שיש זה לא מספיק טוב (האתר הרשמי של מכבי חיפה)


האוהדים של מכבי חיפה לא מפסיקים לקנות מנויים ועדיין ממשיכים לתהות האם העונה הזאת תהיה כישלון כרוני נוסף. האם למחלה של מכבי חיפה אין מרפא? והאם הפיאסקו של שחר הסתיים מתישהו? כרגע זה לא נראה ככה. כל הרכש שחיפה עשתה פשוט לא מתאים, בכרמל צריכים את השחקנים הנכונים וכרגע, זה לא נראה הכיוון.  שלושת הרכישות שנעשו עד כה פשוט רעועות, באו מתוך פעילות, בלי לחשוב פשוט לשלוף ולהאמין שיהיה יותר טוב. זה לא נראה טוב לקראת העונה הקרובה. האם יבוא מאמן זר? אין לדעת, אך הפיאסקו נמשך ובעונה קרובה אין למכבי חיפה הנוכחית שום סיכוי לאליפות. מה גם שאיני בטוח ואולי פה אפתיע אתכם, שמכבי חיפה כלל לא תגיע לפלייאוף העליון.

רוני לוי. המשחק שהביא את המפנה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)


הרבה שחקנים בינוניים נשארו בכרמל והרשימה היא אינסופית. אפילו רוני לוי מבין את זה ואם הוא הרים ידיים אז כנראה ששוב חיפה תממש את הכישלון הנוסף.  שלה אחרי הכל כולם כלי בפיאסקו של יעקב שחר. מאת ברוך אילייב הכותב הינו סטודנט לתקשורת ספורט במכללת ספורט פאנל בניהולו המקצועי של נדב יעקובי

bottom of page