top of page

תעודת עניות

מאת ספי סמואל| בזיון איך שחקן אשר מעורר פרובוקציה בכוונה בצורה כל כך מכוערת ופסולה, מקבל עונש כל כך בזיוני וקל על גבול המביך. 

כפי שכל העולם ראה בצילומי הטלויזיה את ההתגרות של גונזאלו חארה, שחקן נבחרת צ'ילה באדינסון קבאני, שחקן נבחרת אורגוואי ע"י דחיפה של אצבע לתוך ישבנו ובכך גרם לפרובוקציה גדולה שהסתיימה בכרטיס אדום ישיר לעברו של חלוץ אורוגוואי (אני עדיין לא מאמין שדבר כזה הזוי קשור לעולם הכדורגל והספורט).

בנוסף לזה השמעות באמריקה הלטינית אומרת שחארה לכאורה גם אמר לקבאני שאבא שלו ישב בכלא ל20 שנה… זאת לאחר שאביו של השחקן נעצר באשמה של גרימת מוות בתאונה. ובכן לאחר שמצלמות הטלוויזיה "תפסו" את גונזאלו חארה הוא קיבל עונש והורחק ע"י ההתאחדות הדרום אמריקאית לשלושה משחקים ובנוסף לזה קיבל קנס של 7500 דולר אך ההתאחדות הצ'יליאנית ערערה עוד על העונש שהופחת לשני משחקים וקנס של 5000 דולר! זה העונש שהוא מקבל?!?!?

לקח את הפרובוקציה צעד רחוק מדי. חראה.


נכון שגונזאלו חארה יחמיץ בכל מקרה את כל הקופה אמריקה למרות שעונשו הומתק אבל חייבים לעצור ולבדוק על מה ולמה העונש הכל כך קליל והביזיוני הזה שניתן לשחקן שהתנהג בצורה כל כך מגעילה שלא ראויה לשום מקום בטח שלא בכדורגל ובטח שלא בספורט! על מעשה כזה בקלות אפשר לשבת בכלא על הטרדה מינית!

זה הזוי אבל הוא באמת דחף את אצבעו אל תוך ישבנו של השחקן, כל זה רק כדי לגרום לו לצאת משיווי משקל ולקבל אדום! אני לא מבין איך ההתאחדות הדרום אמריקאית נותנת עונש כל כך קל לגונזאלו חארה ועוד לאחר מכן ממתיקה את עונשו?! גונזאלו משחק בליגה הגרמנית בקבוצת מיינץ ובתקשורת הגרמנית נאמר שהקבוצה שוקלת לשחררו בעקבות המקרה… אני מאוד מקווה שכך יקרה, לא מאחל לאף קבוצה להחזיק שחקן כזה שפל!

בזמנים שהכדורגל מנסה להיות הוגן, נקי מגזענות ואלימות אין מקום לפרובוקטורים שגורמים לאלימות! גונזאלו חארה היה צריך לקבל הרחקה לכמה חודשים וכמובן לקבל קנס כספי הרבה יותר כבד ועבודות שירות הקשורות לאלימות וכמובן להתנצל בפומבי ולהסביר את מעשיו! ביום שהעונשים יהיו כבדים יותר דברים כאלו הזויים לא יקרו ובמקום להתעסק בפרובוקציות ואלימות נתעסק בספורט.



bottom of page