top of page

תעשה משהו / יוסי יוסף

מאת: יוסי יוסף

בפתיחת עונת בנאדו 2,  הבטיחו לנו האוהדים – הפתעה. הנהלת המועדון והתקשורת הצהירו שעל ההפתעה הזו עמלו במשך חצי שנה. חרושת השמועות כבר החזירה למכבי חיפה את יעקובו איגבני, היו כאלו שעפו עם ההשערות עד להבאת שחקן שובר שוויון אמיתי, ברמה של פרמירליג או לה ליגה. והיו כאלו שהסתפקו בחזרה של לגיונר בכיר ארצה. זה היה סוג כמוס שאף אחד לא העז לצאת ולהדליף אותו. העיתונאים חיככו ידיים בחוסר סבלנות והאוהדים בבית בהו בשידור הישיר דרוכים ומתוחים. ולבסוף, אחרי כל הטראראם שמסביב, הפרגוד הוסת ולעיני כולם הוא התגלה – כתר עלעלים מצומק שהקיף את סמל המועדון. הלם.

והנה חלפו להם שתי עונות, אלא שהפעם לא רק ההפתעה נשמרה בסוד, אלא גם מועד הבשורה. אחרי שקבלנו הפתעה אחרת בדמות תוספת למחירי המנוי, הבינו כנראה במסדרונות נייקי שצריך להפריד בין ציפיות האוהדים לבין הציפיות המסחריות. רק שהם נפלו בדבר אחד קטן – העיצוב.

ועכשיו אני אשחרר הכל: מ-ה ז-א-ת ל-ע-ז-א-ז-ל התלבושת המכוערת והזוועתית הזו?! שאלוהי הצ'יזיק ישמור אותי ואתכם. מה קרה לכם שם ברחוב המסגר או בשנקר 9 הרצליה?? לקחתם משהו? סיממו אתכם? אולי צפיתם בקלטת הדאבל של מועדון ספורט **** ת"א מ-96? ועד כמה אתם מנותקים ריבונו של קריית אליעזר!?

משבצות?? אם למועדון הזה יש טיפת כבוד וביקורת עצמית, הוא צריך להודיע בזה הרגע שהתלבושת נגנזת ו-"שבואו נשכח מזה אנחנו ואתם. מה שקרה קרה, טעות, טועים, טעינו". אבל כנראה שזה לא יקרה. בטח לא אחרי שהחולצות הודפסו והועלו על מדפי החנות והאתר.

צילום: מועדון כדורגל מכבי חיפה


כאילו, מה חשבתם? שאם בכדורגל אנחנו לא מצליחים מול היריבות, אולי אשליה אופטית תעזור? כשעטר או שכטר יעמדו מול שוער, חולצות המשבצות יעשו את העבודה? מעניין לחשוב אילו עוד שימושים אפשר לעשות ממנה. אולי לוח דמקה אחרי אימון להפגת השעמום או לוח שחמט להסברים הטקטיים של רוני "הפינצטה" לוי? הוא יסדר את החיילים ויציב את דרינצ'יץ כפרש, חן עזרא כרץ ואת ואליינטה בתור צריח בלתי ניתן להכנעה. רק חבל שבמשחק הזה, לא רק המלך קובע, לפעמים גם יש מלכה שמטילה וטו על המעבר.

אז מר שחר, התגובות ברשת כבר בטח הגיעו לאוזניך, התדהמה מקיר לקיר. אז דחילק, אפשר גם להטיל וטו על החולצות?

צילום: מועדון כדורגל מכבי חיפה


bottom of page